Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yo! Sikkert teit spørsmål, men jeg fikk en sånn dyr fin flaske med olivenolje i gave for et par dager siden. Glemte den i bilen og den har fryst. Her har jo vinteren kommet. Er den ødelagt? Må regne med at det har vært litt temperaturer opp og ned disse dagene, men inatt har det vært bikkjekaldt. Flaska er fin som pynt den altså, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har innholdet frosset, eller har flaska vært ute i kuldegrader? Er redd innholdet kanskje er forringa dersom det har blitt isdannelse, men det er jo bare å prøve. :-) olje fryser ved lavere temperatur enn vann, så det kan være det har klart seg. :-)

Anonymous poster hash: e92cc...a9d

Skrevet

Har innholdet frosset, eller har flaska vært ute i kuldegrader? Er redd innholdet kanskje er forringa dersom det har blitt isdannelse, men det er jo bare å prøve. :-) olje fryser ved lavere temperatur enn vann, så det kan være det har klart seg. :-)Anonymous poster hash: e92cc...a9d

Innholdet er helt frossent ja. Søren at jeg skal være så surrete til tider. Jaja, den blir jo uansett fin til pynt som sagt :P

Skrevet

Mener du helt fint kan bruke den. Eneste du risikerer er jo at jumfru-kvaliteten er litt forringet, men det betyr ikke at den trenger være dårligere på smak, og du kan bruke den som før.

Jeg har hatt olje som nesten har vært frossen, merket ikke forskjell på den i det hele tatt. I romtemperatur blir den blank og flytende igjen.

Anonymous poster hash: 416f9...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...