Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Igår kjøpte jeg noe nytt "stæsj" til stua med kobberfarge. Syns blandingen sølv og kobber var veldig fine sammen og i tillegg ble det så mye lunere. Hadde ikke så mye i sølv men noen elementer har det nå blitt de siste årene;-) Har en del som er satt bort av krukker, lysestaker osv. Og leser på FB at mange har spraylakkert ting isteden for å kjøpe nytt. Tanken er jo super. Men noen med erfaringer? Ser det "simpelt" ut? Og kan alt lakkeres? Anonymous poster hash: c9223...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå