Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 som svettet om nettene, uregelmessig mens og blødninger når jeg trente. Har vært hos legen, tok blodprøver, alt var i orden. Var hos gynekolog, alt var i orden. Men jeg blør og har smerter i ettertid fortsatt etter trening Jeg blir ikke klok. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 96bec...d45
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis de sier at alt er i orden når det ikke er det, krever du videre utredning evt. går til andre leger. Anonymous poster hash: 97eb5...e70
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis de sier at alt er i orden når det ikke er det, krever du videre utredning evt. går til andre leger.Anonymous poster hash: 97eb5...e70 Har prøvd i to dager å få min lege på tlf uten å lykkes. To dager siden jeg trente, og jeg har fortsatt smerter i magen Det er så mye venting hos andre leger og jeg holder på å bli gal! Anonymous poster hash: 96bec...d45
Plutselig_gravid Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Hvis de sier at alt er i orden når det ikke er det, krever du videre utredning evt. går til andre leger. Anonymous poster hash: 97eb5...e70 Enig med denne. Det som du opplever er jo ikke normalt. Når ikke dem du har vært hos finner feilen eller kan gi deg en forklaring, så bør de henvise deg videre til noen andre som kanskje kan. Endret 16. oktober 2014 av Plutselig_gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå