Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Det siste året har jeg gått opp 10-11kg.. jeg ser selv at jeg ikke ser ut, dobbelkahaka er svær. Magen tyter ut over buksa, som egentlig er blitt alt for lita. Men jeg finner ikke motivasjon til å komme meg ut. Jeg vet akkurat hva jeg må gjøre for at vekta skal ned. Jeg spiser ikke vanlig mat lengre, jeg spiser kun sjokolade og boller og kaker, jeg drikker brus og spiser smågodt. Når vi spiser middag spiser jeg sikkert for 2stk. I dag har jeg drukket en brus og spist 6biter sjokolade.. For et år siden spiste jeg kun sunn mat, trente flere ganger pr uke, gikk masse tur og hadde mye energi. Jeg følte meg godt og så godt ut! Ikke slik som nå, jeg føler meg totalt drit, så da spiser jeg enda litt mer sjokolade... Jeg VET at hvis jeg ikke tar tak, har jeg plutselig fått enda 10kg til på kroppen. huff, for ikke å snakke om huden, den er fæl den også.. Noen som har kommet seg ut noe slikt? Føler det helt forjævlig. Men klaaaarer ikke noe... Bare for ett år siden hadde jeg fantastisk kondis og sprang opp på fjellet flere ganger i mnd. Sukk.. Kommer man seg tilbake?? 😖 Anonymous poster hash: 80cee...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå