Gå til innhold

vinterdekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere lagt om til vinterdekk ennå?

Anonymous poster hash: bbd75...62f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kø hos dekkskiftern i dag, så vi tar det til uka eller i helgen.

Anonymous poster hash: ea326...b90

Skrevet

Ja det gjorde vi for 3 uker siden. Å slipper gudskjelov å stå innøvd for å legge om dekk. Har da virkelig en mann som gjør alt slikt selv. Sjokkert over at så mange ikke gjør slikt selv, er det latskap eller er det mangel på kunnskap? Til og med jeg klarer slikt selv hvis jeg må. :)

Anonymous poster hash: f35ce...d00

Skrevet

her er det fordi vi ikke har fått kjøpt oss merkejekk enda. Billigjekken lagde bulk på bilen.

Ser heller virkelig ikke at det skulle være problem for andre at vi får skiftet dekk hos Bilia. 

Koster oss 250kr som jeg gladlig betaler. Så klart klarer mannen min å skifte dekk, er ikke det det står på.

:)

Anonymous poster hash: d93d4...0d1
Skrevet

Ingen bråhast, venter til det blir minusgrader (bor på sørlandet).

Jeg er ikke avhengig av bilen om morgenen, så våkner vi en dag med minusgrader og glatte veier kan bilen stå den dagen og mannen skifte dekk på ettermiddagen. Kjører ikke med vinterdekk når det ikke er nødvendig enda...

Anonymous poster hash: 00fdf...822
Skrevet

Skal legge om i mmorgen.Har bestilt time så slipper kø. Både mannen og jeg klarer å legge om selv, men jeg betaler heller 200 kr for å få dette gjort, fremfor å bruke tid på det hjemme.

Anonymous poster hash: 84c17...2be

Skrevet

Har gjort det selv i alle år, dette året frista det ikke å fryse på fingra i snøføyka så jeg betalte faktisk 200,- for p det gjort. Angrer ikke en meter. Veldig behagelig :D

Skrevet

Hadde nettopp service på bilen, og fikk det gjort samtidig. Har vinterdekkene liggende på bilverkstedet. Dekkene er store og tunge så det er ikke noe for meg å drive med, og mannen har nok av annet å bruke tiden på.

Skrevet

Før så gjorde jeg det selv på suven min da mannen som regel reiste ut da det var for tidlig og kom hjem da det var for sent. Selvfølgelig med dårlig utstyr og på grusen på gårdsplassen. I fjor og i år var/er mannen hjemme så da har vi kjøp ny fancy jekk og betaler for å skifte dekk på verksted😠

Egentlig er det akkurat det samme for meg hvordan det gjøres bare jeg slipper å gjøre det...

Anonymous poster hash: ec0d3...87e

Skrevet

Gjorde det for 2 uker siden og 1 dag for sent. Seila ned bakken på glattisen :sno:  Bare flaks at jeg ikke skadet noen eller meg selv.

Anonymous poster hash: 55bce...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...