Gå til innhold

Vinterbukse fra HM. Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen trenger ny vinterbukse etterhvert. Hatt Helly Hansen tidligere men han liker ikke at den går så langt opp i livet. Har et gavekort på HM liggende, som jeg må bruke snart. Noen med erfaringer?

Og evt; andre bukser å anbefale. Bor i nord så må være bukser som tåler kalde vinterdager;-)

Anonymous poster hash: 1f0a1...bc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HM har aldri kommet noe godt ut på tester, jeg ville heller kjøpt på KappAhl.

Mine gutter har Ahkkà-bukser fra Ellos og har hatt det i flere år nå. Veldig fornøyd med dem, de er varme og behagelige, med god kvalitet. Passer på å kjøpe når det er sånn 40% på en valgfri vare tilbud.

http://www.ellos.no/ahkka/spread-eagle-jr-pnt/435354?N=1z13tfjZ1z141rsZ1z141od&Ns=RankValue7|1&Nao=2&selArt=502636

Anonymous poster hash: d00d5...fbe
Skrevet

Mine gutter har Ahkkà-bukser fra Ellos og har hatt det i flere år nå. Veldig fornøyd med dem, de er varme og behagelige, med god kvalitet. Passer på å kjøpe når det er sånn 40% på en valgfri vare tilbud.

http://www.ellos.no/ahkka/spread-eagle-jr-pnt/435354?N=1z13tfjZ1z141rsZ1z141od&Ns=RankValue7|1&Nao=2&selArt=502636

Ja det er absolutt et alternativ:-)) Tenkte jeg ikke på en gang, men vet det merket skal være bra:-) Når han var liten var det reima og de siste pr Helly Hansen så har egentlig lite peil på andre merker;-)

Får heller kjøpe noe nytt til jul for gavekortet da:-))

Takk:-)

Skrevet

Jeg har bare positiv erfaring med vintertøy fra Kappahl 😊

Skrevet

Foresten; hvordan er den på størrelsen? Og er den høy i livet eller lik vanlige bukser?

Og hvor ofte er det 40% avslag på valgfri vare?;-)))

Skrevet

Det er 50% på dyreste vare nå, i allefall hvis du er kunde/registrert hos ellos. Så fullt mulig du får det ved å registrere deg :)

Skrevet

Det er 50% på dyreste vare nå, i allefall hvis du er kunde/registrert hos ellos. Så fullt mulig du får det ved å registrere deg :)

Så urettferdig- haha:) Har logget meg inn og har ikke fått det tilbudet:(

Skrevet

Ellos har forskjellige tilbud hver helg, regner med det kommer et på sms i morgen.

Jeg har bestilt den vanlige størrelsen guttene mine bruker så de er nok ganske normale.

Buksene er høyere i livet enn en dongeribukse, men ikke "oppunder armene" høye. Alle slike utebukser har jo litt høyde så det ikke skal bli glippe inn til mage/rygg når de faller i snøen og jakken glir litt opp. Snø i en slik glippe er kaldt!

Skrevet

Ellos har forskjellige tilbud hver helg, regner med det kommer et på sms i morgen.

Jeg har bestilt den vanlige størrelsen guttene mine bruker så de er nok ganske normale.

Buksene er høyere i livet enn en dongeribukse, men ikke "oppunder armene" høye. Alle slike utebukser har jo litt høyde så det ikke skal bli glippe inn til mage/rygg når de faller i snøen og jakken glir litt opp. Snø i en slik glippe er kaldt!

Ok- tusen takk for svar:)) Skal bestille den men skal vente litt å se om det kommer et tilbud;))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte en gang et par utebukser på H&M til å ha hjemme, til og fra butikken osv. Men det var de buksene ungene likte å ha på seg og brutke mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...