Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #1 Skrevet 16. oktober 2014 Føler jeg kan ta bedre bilder selv! Flere som har opplevd det? Hvis jeg skal betale 250kr for ETT fotografi (eller nesten 700kr for 4 stk) forventer jeg at det skal være god kvalitet. Ungen så sløv ut, veivet med blikket, skikkelig skuffet... skolebildene av meg selv for femten år siden var bedre. Til og med barnehagebildene av meg selv var bedre! Klarere, mer sjel i bildet. Jeg hadde håpet på fine fotografier, siden en "proff" skulle ta bildene. Anonymous poster hash: 7ddc6...26d
Bustetroll Skrevet 16. oktober 2014 #2 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har vært kjempeskuffa begge gangene.. Kommer neppe til å betale for barnehagebilder uansett.Tar like gode bilder selv, så da gjør jeg heller det
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #3 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har vært kjempeskuffa begge gangene.. Kommer neppe til å betale for barnehagebilder uansett. Tar like gode bilder selv, så da gjør jeg heller det Kommer nok til å kjøpe det fellesbildet, men ellers så frister det lite med de andre.. Anonymous poster hash: 7ddc6...26d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 Skuffet her og. Synes fargene er blasse, og ungen virker tilgjort ved å sitte på skrå, med hendene plassert i fanget, og med en påtatt smil. Vi bestilte ikke portrettbilde i år pga det. Skuffende. Anonymous poster hash: b921b...573
Elsker livet Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har vært både fornøyd og ikke fornøyd, samme fotograf. Jeg bare lar være å kjøpe om jeg ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Da lar du bare være å kjøpe bildene. Vi har vært fornøyd noen ganger, misfornøyd andre år. Kjøper uansett gruppebildet, men dropper som regel portrettene ettersom vi tar så mye bilder selv. Anonymous poster hash: 7c4d4...cc4
Nettisen:) Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har i løpet av 6 år med barnehagefoto aldri sett et bra bilde av mine. Et var helt ok, de andre var helt utrolig dårlige. Skjønner ikke at de fortsatt bruker samme firma, vet det er klager år etter år.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Er det bare å si rett ut til de bhgansatte at bildene var dårlige? Så ikke de bruker samme fotografen neste år Anonymous poster hash: 7ddc6...26d
Stripete genser Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Tror vi er heldige med fotograf for bildene har vært livlige, ekte latter på bildene og ikke sånn tilgjort
Blondzilla Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 I år ble bildene av mine barn tatt ute i øsende ( virkelig øsende) regnvær! Ikke under tak eller noe. De er iført inneklær og det drypper av dem der de sitter i søla. Du kan også se selve regnet på bildet da set er helt uklart pga vannet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 Her hadde fotografen funnet ut at hun skulle ta bilder av barna ute i lek. Jeg kunne tatt bedre bilder med mobiltelefonen. Anonymous poster hash: 59eca...413
bsmom Skrevet 18. oktober 2014 #12 Skrevet 18. oktober 2014 Nettopp fått barnehagebildene selv. Gutten ser skikkelig sløv og misfornøyd ut. Gruppebildet var også grusomt. Skulle nesten tro fotografen kom midt i leggetiden.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #13 Skrevet 18. oktober 2014 De "proffe" fotografene dere tror tar barnehagebilder er i realiteten hobbyfotografer eller studenter med deltidsjobb... Just sayin`... Anonymous poster hash: efed9...176
Siamese Hellhound Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 De har jo sikkert dårlig tid og skal fotografere en hel haug med unger i løpet av en dag. Hvor mye tid kan de bruke på hvert barn da? De rekker vel ikke å få alle barna til å slappe av og se fornøyde ut i en sånn stresset og unaturlig situasjon. Men det er synd, for det hadde vært veldig gøy å ha noen odrentlig fine bhg-bilder.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #15 Skrevet 18. oktober 2014 Har hatt to bhg-barn og aldri fått et eneste fint bilde! Eller jo, forresten - ett (relativt) vellykka gruppebilde fra førstemann i første bhg.. Skamdyrt, dårlig kvalitet og null talent for estetikk og kreativitet, lurer på hva slags "utdannelse" disse bhg-fotografene har? Er jobben nederst på foto-rangstigen? 😬 Anonymous poster hash: 03de4...0d0
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #16 Skrevet 18. oktober 2014 Send bildene tilbake. Anonymous poster hash: 0885b...4da
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #17 Skrevet 18. oktober 2014 I vår barnehage må vi skriftlig bekrefte kjøp av bildene. Aner jo ikke hvordan de ser ut før etterpå men er da forpliktet til å kjøpe. Tatt opp i barnehagen at jeg er misfornøyd med ordningen, fikk til svar at slik var det og kom til å være. Skikkelig irritert på hele opplegget! Anonymous poster hash: f431f...bcc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2014 #18 Skrevet 18. oktober 2014 Merkelig. Vi har hatt barn i barnehage i flere år, og har enda ikke fått et eneste bilde vi IKKE har vært fornøyde med. Et par av bildene av jenta er de reneste blinkskudd. Anonymous poster hash: 1c7b5...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå