Gå til innhold

Nerdesukk til Who's-its og Fez fans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man si om den nye Doctor Who? Ikke en eneste "spoilers" lenger. Alle de kjente er borte, og tilbake er det... Tja. 

Jeg vet Peter Capaldi hadde noen overdimensjonerte sko å fylle, men likevel kan jeg ikke hjelpe for at jeg er skuffet. Dette må utvilsomt være inspirert av en mørk tid i tidslinjen. Hvor er sjarmen, humoren og glimtet i øyet? 

Alle de kjente og kjære regenerasjoner har hatt dette i varierende grad, men nå føler jeg det er fullstendig fraværende. I tillegg har han blitt snål, avvisende og relativt dårlig fungerende rundt mennesker, til og med sin egen companion. Uviss på om det er script eller rolletolkning, men uansett:

Sukk

Må nesten si at det er gammel vane, og en glimrende companion, som gjør at jeg fortsatt skrur på skjermen for å se. Gubben prøver å holde entusiasmen oppe, men likegyldigheten er i ferd med å ta meg. Likevel prøver jeg å øyne et lys i tunnelen, at det fortsatt skal være en sjanse for at Capaldi klarer å klore seg fast og frelse meg. Kom igjen, Cappy! Swing up some of that British charm! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner å få sansen for Peter Capaldi, men han har noen greier jeg ikke helt er "venn" med enda :P Jeg brukte lang, lang tid med Matt Smith. Har begynt å like Jenna Coleman, men kjæresten sliter jeg med....

Forstatt David Tennant og Billie Piper som er mine favoritter, fortsatt tårevått når jeg bare tenker på Bad Wolf Bay  :grine:

Skrevet

Jaaa det er så sant! Tør ikke engang tenke på det, med alle gravidhormonene som raser om dagen ;) Men det er fare for at jeg må låse meg inne en dag med en diger boks kleenex og se de episodene igjen! Eneste meg må fnise litt av en oversettelsen til norsk. Den lukter veeeldig Google translate eller tilsvarende ordbokoversettelse :D

Sant nok med Matt Smith, jeg slet litt med han jeg og, men han hadde glød, gnist og humor! Finner det bare ikke i Capaldi på samme måte. Han er så dyp, så dyster og så dysfunksjonell. 

Lurer på hva i all verden som fikk dem til å kalle kjæresten til Clara for mr. Pink... Men men. 

Og jeg som ble så glad den dagen jeg leste at Tennant skulle komme tilbake som The Doctor. Og så var det bare for én episode. Akk hjerte, brist på ny! 

Skrevet

Tar bussen av og til med en svoren nerd, han leser Doctor Who øker på engelsk. En dag hadde han en bok med en weeping angel på forsiden. Jeg var 2sek fra å si "don`t blink" når jeg gikk av :P

Skrevet

Hihi! That which holds the image of an Angel becomes itself an Angel. Oh the horror! 

Har enda til gode å se en mer creepy episode enn "don't blink". Grøss!

Fant noen sånne søte, yndige weeping angels på blomsterbutikken ikke lenge etter jeg så den episoden. Jah, særlig, tenkte jeg, dere lurer ikke meg! Og sleit med å ikke stirre på de så lenge jeg var i butikken :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...