mimlen Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Babyen min vil bare sove i armene mine. Hun sover godt på dagen, men di siste dagene har det vert mer og mer vanskelig å få henne til å sove på natta. Ammingen er vanskelig å, for hun er så urolig. Bare slipper taket hele tiden så hun får jo ikke melk. Hun tar til slutt puppen, men det tar laaaang tid før hun tar tak. Mange pauser og mye skriking. Jeg trenger råd! Er det problemene med amming som er problemet, og hvordan skal jeg roe jenta mi når hun skal ha pupp?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Kanskje hun er tett i nesa? Tenner som kommer? Kan slite med amminga da.... Anonymous poster hash: 04d8a...fc3
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Sånn er jenta mi også for tida. Jeg holder en knapp på tenner akkurat nå, for innimellom tygger hun infernalsk på biteringene sine og annet hun kan få tak i. Anonymous poster hash: 34b57...23e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #4 Skrevet 16. oktober 2014 bortskjemt tenker jeg Anonymous poster hash: 074b9...347
MammantilNurket Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 bortskjemt tenker jeg Anonymous poster hash: 074b9...347 Babyer blir ikke bortskjemte. Tåpelig kommentar.Hi: Hvis hun er tett i nesen kan saltvannsspray hjelpe. Ellers er godt bæretøy gull verdt
mimlen Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2014 Hun pleier å sovne av seg selv i senga si, bare de siste kveldene dette har vert et problem! Tviler på at hun plutselig blir bortskjemt av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Babyen min vil bare sove i armene mine. Hun sover godt på dagen, men di siste dagene har det vert mer og mer vanskelig å få henne til å sove på natta. Ammingen er vanskelig å, for hun er så urolig. Bare slipper taket hele tiden så hun får jo ikke melk. Hun tar til slutt puppen, men det tar laaaang tid før hun tar tak. Mange pauser og mye skriking. Jeg trenger råd! Er det problemene med amming som er problemet, og hvordan skal jeg roe jenta mi når hun skal ha pupp? Spørs litt hvor gammel hun er? Anonymous poster hash: d10f5...32d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 bortskjemt tenker jeg Anonymous poster hash: 074b9...347 Babyer blir ikke bortskjemte. Tåpelig kommentar.Hi: Hvis hun er tett i nesen kan saltvannsspray hjelpe. Ellers er godt bæretøy gull verdt De blir ikke bortskjemte, men det er klart de kan få dårlige vaner. Anonymous poster hash: edcee...e37
amandine Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Det kommer litt an på hvor gammel hun er? At hun er urolig ved brystet kan være så enkelt som at melkeproduksjonen din er skikkelig etablert og at det derfor tar litt lenger tid før utdrivingen setter i gang. Så blir hun urolig/utålmodig fordi det ikke kommer noe med en gang, og så slipper hun taket. Da tar det jo egentlig enda lenger tid og blir en litt vond sirkel. Evt kan du selv massere brystene litt før du legger henne til, sånn at melken kanskje kommer fortere. Ingen sånne små knøtt blir bortskjemte, det er nå bare tull. Bruk et bæresjal hvis du trenger armene frie. Og nyt denne deilige tiden. Den er så fort forbi...
mimlen Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2014 Det kommer litt an på hvor gammel hun er? At hun er urolig ved brystet kan være så enkelt som at melkeproduksjonen din er skikkelig etablert og at det derfor tar litt lenger tid før utdrivingen setter i gang. Så blir hun urolig/utålmodig fordi det ikke kommer noe med en gang, og så slipper hun taket. Da tar det jo egentlig enda lenger tid og blir en litt vond sirkel. Evt kan du selv massere brystene litt før du legger henne til, sånn at melken kanskje kommer fortere. Ingen sånne små knøtt blir bortskjemte, det er nå bare tull. Bruk et bæresjal hvis du trenger armene frie. Og nyt denne deilige tiden. Den er så fort forbi... Hun er 4mnd gammel. Noen ganger drikker hun før hun begynner å kjefte på puppen, og av og til gjør hun det fra starten av. Amming gikk galt ca på denne tiden med førstemann å...
amandine Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 Det kommer litt an på hvor gammel hun er? At hun er urolig ved brystet kan være så enkelt som at melkeproduksjonen din er skikkelig etablert og at det derfor tar litt lenger tid før utdrivingen setter i gang. Så blir hun urolig/utålmodig fordi det ikke kommer noe med en gang, og så slipper hun taket. Da tar det jo egentlig enda lenger tid og blir en litt vond sirkel. Evt kan du selv massere brystene litt før du legger henne til, sånn at melken kanskje kommer fortere. Ingen sånne små knøtt blir bortskjemte, det er nå bare tull. Bruk et bæresjal hvis du trenger armene frie. Og nyt denne deilige tiden. Den er så fort forbi... Hun er 4mnd gammel. Noen ganger drikker hun før hun begynner å kjefte på puppen, og av og til gjør hun det fra starten av. Amming gikk galt ca på denne tiden med førstemann å... Har du prøvd evt Syntocinon nesespray? Det er reseptbelagt, så du må innom legen din, men det setter i gang utdrivningsrefleksen og kan hjelpe deg om dette skulle være problemet. Ellers må jeg bare si at min yngste var som din, og siden vi har flare andre barn i hus måtte han bare henge på slep. Han var helt avhengig av kontakten med meg og jeg brukte slynge mye så jeg kunne gjøre lekser og lage middag og alt det andre man må. Han ville helst sove oppå en av oss og var veldig "krevende" sånn sett. Han er fremdeles en veldig nær og kosete guttunge, men han er en super førsteklassing med masse venner og full fart, det har aldri vært noe problem at han var sånn når han var liten. Tvert om, nå i etterkant spesielt er jeg bare takknemlig for at han var sånn, - det er jo så deilig! Selv om man kan bli litt sliten og overveldet fra tid til annen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå