Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Min jente fyller snart 3 år. Hun er sosial og tillitsfull, men i det siste har jeg blitt litt bekymret da hun ingen venninner har i barnehagen. Det virker som de andre jentene har funnet sammen to og to. Hennes to beste venner i barnehagen er gutter, er det vanligt? Hvor vanligt er det for en 3åring å ha en beste venn? Er så redd for at hun føler seg utestengt eller blir utestengt av de andre jentene Anonymous poster hash: caa60...dc2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Hun har jo to bestevenner i bhg! Er vel ikke så viktig med kjønn på venner til 3 åringen? Har hun venner så har hun venner. Anonymous poster hash: 633c3...faa
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Arghh ja jeg vet! Er egentlig ikke noe å bekymre seg for men etter jeg ble mamma ser jeg potensielle problemer overalt .. Anonymous poster hash: caa60...dc2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 3 åringen min har vel kanskje ikke akkurat en bestevenn,men han har en i barnehagen han leker mye med. Gutten han leker med snakker omtrent ikke å viser ingen forståelse for at han skjønner hva barnet mitt sier til han,selv om han snakker helt tydlig å snakker om helt hverdagslige ting. Men så lenge småen har en å leke med så er jeg glad Anonymous poster hash: e5aa9...e77
SnekkerPelle Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Jenta vår på 3, leker mest med gutta 😊 Jeg synes det er litt kult. Endret 15. oktober 2014 av SnekkerPelle
me_87 Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Gutten min lekte mye med 2 to jenter ifjor,å jeg syns det var kjempe koselig! Samme for meg om han leker med jenter eller gutter.
JessicaM50 Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg husker selv at jeg som 3 åring hadde to guttebestevenner, for jentene ville ikke leke med meg siden jeg hadde "guttelus" haha! Jeg brydde meg ikke, og hadde det kjemiemorsomt med mine to bestevenner. Tror ikke du trenger å bekymre deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Min 3-åring (gutt) har en bestevenn som er jente. Kjønn har absolutt ingen betydning ennå. Regner med det er en mulighet for at det endrer seg når de begynner på skolen, men da finner nok begge noen andre å være med. Hender jo ofte at barn skifter bestevenner, i alle fall da jeg vokste opp. Anonymous poster hash: 0563a...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå