Gå til innhold

Vektoppgang i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått opp mye i vekt første halvdel av svangerskapet, som har opplevd at vektoppgangen stagnerer?

Anonymous poster hash: 3428d...cb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det med begge mine barn

Anonymous poster hash: 23bf1...034

Skrevet

Hvor mye gikk du opp da? Og stoppet vekten helt opp? Noen spesiel grunn til det? Hi

Skrevet

Hvor mye gikk du opp da? Og stoppet vekten helt opp? Noen spesiel grunn til det? Hi

Jeg gikk opp ca 10 kg di 3-4 første mnd. 5-6 kg på resten av svangerskapet.

Folk er bare forskjellige :) og 'dette' er vist 'mitt normalt'. :)

Skrevet

Jeg gikk opp ca 10 kg di 3-4 første mnd. 5-6 kg på resten av svangerskapet.

Folk er bare forskjellige :) og 'dette' er vist 'mitt normalt'. :)

Håper det blir tilfelle mitt også! Har gått opp 8 kg på 19 uker, så jeg håper det roer seg litt nå. Hi

Skrevet

Jeg gikk opp 14 kg de første 4 mnd og så nesten ikke noe resten av svangerskapet. Alt ekstra pluss litt til var borte en uke etter fødsel. Legen sa at hun veldig ofte så at det stagnerte.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er "mye" da. Sa til min mor at jeg nå, i uke 15, gikk opp 1,5 kilo, og hun sa det var forferdelig mye??? Jeg har BMI på 20 fra før, så ikke overvektig, og da skal jeg vel gå opp mellom 12 og 15 kilo totalt i løpet av svangerskapet?

Anonymous poster hash: b5f8e...b87
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er "mye" da. Sa til min mor at jeg nå, i uke 15, gikk opp 1,5 kilo, og hun sa det var forferdelig mye??? Jeg har BMI på 20 fra før, så ikke overvektig, og da skal jeg vel gå opp mellom 12 og 15 kilo totalt i løpet av svangerskapet?

Anonymous poster hash: b5f8e...b87

1,5 kg i uke 15 er ikke mye, det er lite eller veldig normalt. Jeg har gått opp 8 kg på 19 uker, det syns jeg er veldig mye! Meeen jeg hadde veldig lav vekt før jeg ble gravid, så har vel ikke vondt av det. Eneste jeg bekymrer meg for er om vektoppgangen fortsetter i samme fart, da ender jeg fort opp på 30 kg i pluss :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...