Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Frank driver å ringer rundt til bedrifter å ber om gratis ting. Til gjengjeld kan de bruke navnet hans som reklame! For en fyr! Anonymous poster hash: dba47...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 At han er rimelig...eh...spesiell har vel alle som har sett mer en tre minutter av Farmen konkludert med for lenge siden. Anonymous poster hash: 26f43...104
Marriet Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Smart da får sikkert mye ræl også. Nøkkelringer og sånn
*Miss Marple* Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem ble førstekjempe? Orket ikke se det i dag, men er jo nysgjerrig likevel😊
Marriet Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem ble førstekjempe? Orket ikke se det i dag, men er jo nysgjerrig likevel Magnus
*Miss Marple* Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem ble førstekjempe? Orket ikke se det i dag, men er jo nysgjerrig likevel Magnus Jøss. Hehe, han er ikke lett å skjønne seg på, den trollgubben. Men han skaper liv da, selv om jeg nok mener han er på grensen til å burde bli beskyttet mot seg selv. Men hvis han drive å ringe rundt nå betyr jo det at han ikke vinner siden de vel ikke er ferdig med innspillingen? Eller?
Marriet Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem ble førstekjempe? Orket ikke se det i dag, men er jo nysgjerrig likevel Magnus Jøss. Hehe, han er ikke lett å skjønne seg på, den trollgubben. Men han skaper liv da, selv om jeg nok mener han er på grensen til å burde bli beskyttet mot seg selv. Men hvis han drive å ringe rundt nå betyr jo det at han ikke vinner siden de vel ikke er ferdig med innspillingen? Eller? De ble ferdig med innspillinger tidlig på høsten trur jeg? Ja han er litt av en type. Tårevåte øyne når Magnus konfronterte han etter valget. Han hadde jo tross alt sagt at Magnus ikke hadde noe frykte. Han lager baluba, og baluba liker vi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem ble førstekjempe? Orket ikke se det i dag, men er jo nysgjerrig likevel Magnus Jøss. Hehe, han er ikke lett å skjønne seg på, den trollgubben. Men han skaper liv da, selv om jeg nok mener han er på grensen til å burde bli beskyttet mot seg selv. Men hvis han drive å ringe rundt nå betyr jo det at han ikke vinner siden de vel ikke er ferdig med innspillingen? Eller? Det vet jeg faktisk ikke. Hørte han fikk napp på en hotellweekend i Haugesund mot at han skulle bruke resturanten og baren til å mengde seg med gjestene. Ingenting i veien med selvtilliten hvertfall! Anonymous poster hash: dba47...dd1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 "Stoltheten min på Jæren". Gudbedre. Anonymous poster hash: 44349...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå