Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvem er favoritten og hvem er dusten? Min favoritt er Magnus! Frank er en pussig skrue. Jentene gjør lite av seg. Bortsett fra hun som snakker med de døde. Hun er litt fornøyelig 😊 Anonymous poster hash: 46aa2...e3d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Kjenner at jeg håper Frank får hesten over seg og må dra hjem. Han er grusom. Anonymous poster hash: 3dd1c...bcd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg skulle så inderlig vært deltaker i årets Farmen, utelukkende for å sette denne Frank så gruelig på plass, at fremdeles hadde hatt dotter i ørene! Jeg hadde garantert vært en sånn jente som han kaller sminkedukke. Lang, slank, blond, litt småforfengelig, men DER stopper sminkedukkenykkene mine. Jeg er et arbeidsjern som både er sterk og kunnskapsrik på mange områder som generelt er mannsdominerte. Og viktigst, jeg lar meg ikke under noen omstendighet pelle på nesen av mannsjovenistiske jærbuer uten respekt for kvinner. Jeg fatter og begriper ikke at jentene der inne ikke står opp for seg selv.. Bah! Jeg er ikke noen typisk rødstrømpe overhode, men den mannen trykker på noen knapper for min del. Han hadde fått kjenne på kroppen hva jeg syns om han, for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 02196...4eb
Optatium Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg kan ikke se farmen mer, for kg får høyt blodtrykk av Frank. Maken til uspiselig mannefaen skal du se lenge etter! Har sansen for Magnhild og Magnus :-)
Gjest Pusikatt Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg kan ikke se farmen mer, for kg får høyt blodtrykk av Frank. Maken til uspiselig mannefaen skal du se lenge etter! Har sansen for Magnhild og Magnus :-) Ja Magnhild liker jeg også. Men mest Magnus
Elskerhøsten2014 Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Liker ikke Frank i alle fall, men min 3 favoritter er vel Olav, Finn og Charlotte
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg tror ikke jentene ser alle de sidene som vi ser. Jeg tror nok han smisker veldig med de, og det blir nok ikke vist. Vi ser jo hvor han manipulerer folk, med å være kompisen deres, så får han jo folk til å gjøre som han vil.. Frank er uspiselig. Anonymous poster hash: 943aa...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå