Gå til innhold

Hvor mange nick har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig?

Anonymous poster hash: 403a1...422
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett. Helt ærlig.

Skrevet

Bare ett :).

Har selvfølgelig byttet nick tidligere, men det holder med ett av gangen.

Skrevet

to.

Anonymous poster hash: 09a44...e50
Skrevet

Hæ? Nå føler jeg meg lutgammal igjen... Hva skal man med to nick?

Anonymous poster hash: 50e2d...de4
Skrevet

1. Er det ikke mye styr med inn og utlogging hvis man har fler?

Skrevet

faktisk to. Hadde et før forumet ble nytt, og var med på å teste dette ut før det ble lansert. Men jeg fikk ikke logget inn så Elin gjorde en liten endring på epostadressen min, og det ga meg en ny profil. Jeg bruker ikke det gamle da.

Skrevet

Jeg har bare 1.

Skrevet

faktisk to. Hadde et før forumet ble nytt, og var med på å teste dette ut før det ble lansert. Men jeg fikk ikke logget inn så Elin gjorde en liten endring på epostadressen min, og det ga meg en ny profil. Jeg bruker ikke det gamle da.

Slikt sett så har nok jeg også to, men det andre har ikke vært brukt siden jeg byttet til Ibsenfrue.

Skrevet

Slikt sett så har nok jeg også to, men det andre har ikke vært brukt siden jeg byttet til Ibsenfrue.

fikk ikke du heller logga inn i testperioden?

Skrevet

Just the one ;)

Anonymous poster hash: 80b01...add

Skrevet

Ett for hver anledning og personlighet.

Anonymous poster hash: 8ef6c...432
Skrevet

Fire.

Anonymous poster hash: ab743...92f

Skrevet

Må tilstå at jeg faktisk har to nick. Det ene nicket er godt kjent for de fleste på dette forumet og kommer stadig med gode innspill og råd.

Det andre brukes innimellom for å skape litt liv og røre, noe jeg tildels får til.

Det må da være lov det?

Anonymous poster hash: e1345...564
Skrevet

Fire.

Anonymous poster hash: ab743...92f

Fritidsproblemer😯😯?

Anonymous poster hash: 2d3e7...973

Skrevet

fikk ikke du heller logga inn i testperioden?

Kan ikke huske å ha hatt problemer med det, men ønsket bare et nytt nick som samtidig ikke kunne avsløre hva mitt tidligere var :).

Skrevet

Må tilstå at jeg faktisk har to nick. Det ene nicket er godt kjent for de fleste på dette forumet og kommer stadig med gode innspill og råd.

Det andre brukes innimellom for å skape litt liv og røre, noe jeg tildels får til.

Det må da være lov det?

Anonymous poster hash: e1345...564

Internettroll, kalles det.

Anonymous poster hash: 17303...bf8

Skrevet

Har to stk, men det første jeg hadde, og brukte her inne for flere år siden husket jeg ikke innloggingen til, så lagde en ny bruker.

Anonymous poster hash: d2008...504
Skrevet

Har 3 ulike nick. Ene er en kjent bruker her inne, andre bruker jeg til å tulle rundt og det siste har jeg glemt passordet til så jeg kommer ikke inn på det

Anonymous poster hash: 011b3...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...