Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Og jeg vet ikke hvorfor, jeg aner rett og slett ikke Har prøvd å si at jeg savner henne, og da sier hun at vi snart må finne på noe for det er så lenge siden sist. Når jeg foreslår ting passer der aldri, og det tar lang tid før hun i det hele tatt svarer. Jeg har nettopp vært oppe i noe fælt,og det var enda verre at hun ikke var der.. Jeg syns det er vondt Anonymous poster hash: 8a4a5...06f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Dere holder kanskje på å vokse fra hverandre bare...? Det er kjipt når den ene ønsker mindre kontakt enn den andre. Av og til har jeg vært den som ønsker mindre kontakt, av og til har jeg vært den som ønsker mer. Det er ikke noe morro å være den som ønsker mer, men det er vel bare sånn det er med forhold. At de går opp og ned... Du har ikke noen andre venner eller venninner du kan få bedre kontakt med da? Anonymous poster hash: 5d33a...334
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Det kan jo hende at hun også sliter med noe selv, og rett og slett ikke har kapasitet til dine problemer også? Jeg opplevde det for et års tid siden. Var inne i en periode over mange år hvit vi gjennomgikk hele 11 spontanaborter og tre mislykkede IVF-forsøk på toppen. I tillegg var svigermor alvorlig syk (og døde til slutt) og jeg hadde et stort problem å håndtere på jobb. Det var rett og slett 'fullt' hos meg. Så har jeg en (ikke så veldig nær) venninne som begynte på IVF mot slutten av denne perioden, og som ikke taklet det særlig bra generelt. Hun kontaktet meg ofte for å snakke om dette, siden jeg jo hadde gjennomgått IVF selv, men jeg orket rett og slett ikke det akkurat da. Spesielt ikke med den intensiteten som det ble, og endte flere ganger ned å rett og slett ikke ta telefonen når hun ringte. Sikkert kjipt av meg, men jeg måtte ta litt hensyn til meg selv også. Hun spiste meg opp fullstendig. Hun skjønte nok ikke så mye av hvorfor jeg holdt meg litt unna, siden hun ikke visste om akt som skjedde i mitt eget liv akkurat da. Nå sier ikke jeg at du er så intens som min venninne var, men tenkte bare at kanskje din venninne har noe som foregår som gjør at hun ikke har helt kapasitet. Aldri godt å vite. Anonymous poster hash: a8a35...bf2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 er hun bestevenninnen din, men du kanskje ikke bestevenninnen hennes. Altså, hun har kanskje flere venner som hun prioriterer mer? Anonymous poster hash: 29327...498
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2014 #5 Skrevet 16. oktober 2014 Dere holder kanskje på å vokse fra hverandre bare...? Det er kjipt når den ene ønsker mindre kontakt enn den andre. Av og til har jeg vært den som ønsker mindre kontakt, av og til har jeg vært den som ønsker mer. Det er ikke noe morro å være den som ønsker mer, men det er vel bare sånn det er med forhold. At de går opp og ned... Du har ikke noen andre venner eller venninner du kan få bedre kontakt med da? Anonymous poster hash: 5d33a...334 Hvordan er det et "bare"? Uansett; HI: Kanskje hun sliter med noe? Jeg må noen ganger ta litt pause fra venner fordi jeg sliter psykisk. Det er ikke noe jeg reklamerer for akkurat, men det betyr heller ikke at jeg ikke bryr meg om vennene mine. Anonymous poster hash: b5e96...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå