Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hva gjør deres barn? Anonymous poster hash: e7e1c...078
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Hjelm på alt med hjul ja. Anonymous poster hash: 00873...e23
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 På skolen må de ha hjelm, om ikke blir sparkesykler låst inn og foreldre må hente de. Helt kurant syns jeg, dette gjelder også skoleveien om de blir sett. Samme med sykkel. Rektor spurte foreldre på noen foreldremøter og vi syns det var helt kurant. De ungene som har fått låst inn sine ting syns ikke det er så kult, og vet noen foreldre har fått ett lite sjokk. For ungene dro med hjem, men den havnet i sekken. Nå gjør den ikke det mer. Her hjemme er det litt så som så vet jeg. De skal, men noen ganger skal de bare... Og med fjortiser i hus så er det en kamp, så lenge de bare er i hagen med de bryr jeg meg ikke stort. (En jordhaug de styrer i) Anonymous poster hash: 4f3cb...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå