Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvilken dress kjøper dere i år? Vurderer både hel og todelt. Må være både god kvalitet og tøff 😊 Blir kjempe glad for tips 😊 Anonymous poster hash: eae2a...23f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 He He! Skriveleif. Hadde vært kjekt m fest, men mente dress Anonymous poster hash: eae2a...23f
tante grusom master of law Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Vi har kjøpt didrikson. Veldig fornøyde med dem. Todelt. En parkasjakke og bukse til.
tante grusom master of law Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Glemte å si at han har bergans dunjakke til de kalde dagene. Den er fra i fjor.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Gutten min falt pladask for denne jakka fra Name It så da ble det todelt. Det finnes bukse som hører til, men min sønn vil ha en bukse i knall farge, rød, oransje, grønn e.l. så jeg skal se om jeg finner det. Han er litt inspirert av snowboardguttene han har sett på youtube, han har en drøm om å bli dødsgod på snowboard og idolene har gjerne veldig fargeglade bukser http://no.nameit.com/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket,no_NO,pg.html Det er en teknisk jakke hvor pelsen på kragen er avtagbar, men han sto og smilte til seg selv i speilet med pelsen på og følte seg dødskul så den blir nok sittende på... Anonymous poster hash: 6c5e3...d52
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Vi har kjøpt didrikson. Veldig fornøyde med dem. Todelt. En parkasjakke og bukse til. Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hva jakka heter? Anonymous poster hash: eae2a...23f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Gutten min falt pladask for denne jakka fra Name It så da ble det todelt. Det finnes bukse som hører til, men min sønn vil ha en bukse i knall farge, rød, oransje, grønn e.l. så jeg skal se om jeg finner det. Han er litt inspirert av snowboardguttene han har sett på youtube, han har en drøm om å bli dødsgod på snowboard og idolene har gjerne veldig fargeglade bukser http://no.nameit.com/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket,no_NO,pg.html Det er en teknisk jakke hvor pelsen på kragen er avtagbar, men han sto og smilte til seg selv i speilet med pelsen på og følte seg dødskul så den blir nok sittende på... Anonymous poster hash: 6c5e3...d52 Denne var jo kjempe tøff! Anonymous poster hash: eae2a...23f
tante grusom master of law Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Vi har kjøpt didrikson. Veldig fornøyde med dem. Todelt. En parkasjakke og bukse til.Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hva jakka heter? Anonymous poster hash: eae2a...23f Beklager er ikke hjemme, så får ikke sett etter. Men tror ikke de har så mange forskjellige. Den er vannavvisende, med varmt for og pelskant. Stilig!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Haha! Var i full gang med å tipse om snøkrystaller og cottonballs jeg nå.. Men nå så jeg hva du virkelig lurte på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå