Gå til innhold

Vinterfest til gutt 8 år - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dress kjøper dere i år? Vurderer både hel og todelt. Må være både god kvalitet og tøff 😊

Blir kjempe glad for tips 😊

Anonymous poster hash: eae2a...23f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He He! Skriveleif. Hadde vært kjekt m fest, men mente dress

Skrevet

Vi har kjøpt didrikson. Veldig fornøyde med dem. Todelt. En parkasjakke og bukse til.

Skrevet

Glemte å si at han har bergans dunjakke til de kalde dagene. Den er fra i fjor.

Skrevet

Gutten min falt pladask for denne jakka fra Name It så da ble det todelt. Det finnes bukse som hører til, men min sønn vil ha en bukse i knall farge, rød, oransje, grønn e.l. så jeg skal se om jeg finner det. Han er litt inspirert av snowboardguttene han har sett på youtube, han har en drøm om å bli dødsgod på snowboard og idolene har gjerne veldig fargeglade bukser ;)

http://no.nameit.com/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket,no_NO,pg.html

Det er en teknisk jakke hvor pelsen på kragen er avtagbar, men han sto og smilte til seg selv i speilet med pelsen på og følte seg dødskul så den blir nok sittende på...

Anonymous poster hash: 6c5e3...d52
Skrevet

Vi har kjøpt didrikson. Veldig fornøyde med dem. Todelt. En parkasjakke og bukse til.

Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hva jakka heter?

Skrevet

Gutten min falt pladask for denne jakka fra Name It så da ble det todelt. Det finnes bukse som hører til, men min sønn vil ha en bukse i knall farge, rød, oransje, grønn e.l. så jeg skal se om jeg finner det. Han er litt inspirert av snowboardguttene han har sett på youtube, han har en drøm om å bli dødsgod på snowboard og idolene har gjerne veldig fargeglade bukser ;) http://no.nameit.com/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket/ni-w36-2014-desktop-medenim-kids-jacket,no_NO,pg.html Det er en teknisk jakke hvor pelsen på kragen er avtagbar, men han sto og smilte til seg selv i speilet med pelsen på og følte seg dødskul så den blir nok sittende på... Anonymous poster hash: 6c5e3...d52

Denne var jo kjempe tøff!

Skrevet

Tusen takk for svar! Kan jeg spørre hva jakka heter?

Beklager er ikke hjemme, så får ikke sett etter. Men tror ikke de har så mange forskjellige. Den er vannavvisende, med varmt for og pelskant. Stilig!

Skrevet

Haha! Var i full gang med å tipse om snøkrystaller og cottonballs jeg nå.. Men nå så jeg hva du virkelig lurte på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...