Gå til innhold

Dere som har aap, hjelp meg litt her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mottat aap i max tid, dvs 3år samt 1år utover max. Nå mister jeg pengene i

Februar.

Jeg har siste året hatt 3 praksis hver av dem 3mnd, og et kurs på 5mnd.

Enda ingen jobb. Jeg føler jeg begynner å bli lei å sliten av å prøve å ikke lykkes.

Det begynner å bli demotiverede å ikke få jobber jeg søker på som jeg egentlig

er kvalifisert til men mangler utdanningen.

Nå er jeg kjempe stressa og urolig at jeg mister pengene mine i februar.

Har møte med veileder neste uke.

Er det noen mulighet at dem utvider et år til ? Eller vil dem blankt avslå nå som jeg er

"frisk" nok til å jobbe ?

Jeg lurer samtidlig på om utdanning, hva kan jeg få av hjelp om jeg starter å ta utdanning nå, kan dette være en nok grunn om dem hadde godtatt 1års til på aap ?

Svar mottas med stor takk!

Hilsen frustrerte meg.

Anonymous poster hash: 98ce4...33c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si.De vil gjøre alt for å få deg i jobb.Regner med du vil få forlenget en stund til Du kan gå på AAP penger i hele 8 år.

Anonymous poster hash: 83eaf...d78
Skrevet

Hvis de mener du er frisk nok til å klare en vanlig jobb.Så vil du ikke fylle vilkårene for videre AAP.Kommer ann på diagnose å  hvordan du fungere i hverdagen.

Skrevet

Hvis de mener du er frisk nok til å klare en vanlig jobb.Så vil du ikke fylle vilkårene for videre AAP.Kommer ann på diagnose å  hvordan du fungere i hverdagen.

Jeg har angst og deperesjoner. Fikk prolaps opp i det hele når jeg endelig var kommet ut av angsten som holdt meg hjemme i 2år.

Etter 2års terapi og behandling ble jeg endelig motivert å klar for arbeidslivet. Startet i praksis, men da tok ryggen natten. Så jeg har gått til behandling for det i halvt år.

Jeg har enda angst, det tror jeg at jeg må leve med livet ut, men jeg har vunnet over angsten, den har ikke overtak på meg lengre, det er jeg som har kontrollen over den.

HI

Anonymous poster hash: 98ce4...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...