Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har hatt det veldig vanskelig helt siden jeg var liten, og alltid tenkt hvorfor meg? Hvorfor skal JEG lide? Jeg har det fortsatt vanskelig, men idag slo det meg hvor mye jeg har å være takknemlig for! Jeg har de to nydelige barna mine, mannen min, venner og øvrig familie. Jeg har et hus og en jobb å gå til. Tenk på det dere som føler at alt er bare trist og leit, vi alle har noe å være takknemlig over.:-) Vi er så heldige å bo i et så flott land som Norge :-) Det er så godt og trygt. Hva er du takknemlig for?:-) Ønsker alle en god kveld videre! Anonymous poster hash: 21ef2...511
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Veldig bra å fokusere på det positive. Man kommer langt ved å være optimist. Jeg er takknemlig for at jeg har en trygg jobb å gå til, min fantastiske mann som er en super stepappa for eldste barnet mitt. Jeg er takknemlig for at moren min stiller opp som barnevakt hver gang jeg og mannen er på jobb om kvelden, og ikke minst farmoren og farfaren til eldste barnet mitt, de er en fantastisk resurs. Glemte jeg svigermor? Hun har gjort sitt ytterste for å ta eldste barnet mitt inn i varmen, på lik linje med biologiske barnebarn. Jeg er omgitt av hjertevarme folk. Da takler jeg bedre alt det tunge, for jeg har litt der også. Anonymous poster hash: 2ba45...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå