Gå til innhold

Etter en intens jobbeperiode


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det hat.

Jeg jeg har levert og skal ikke tenke kompliserte jobbetanker. Men det gjør jeg.

Jeg skulle bare ha tomt hode og leke meningsløse leker med ungene. Det gjør jeg ikke. Jeg klarer ikke skru av.

Stort hat!

Godt det er flere dager til helg. Da skal hode være tomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig omstilling når ein har hatt prestasjonspress over seg og ikkje lenger har det slik..

Skrevet

Helt sant.

Det er bedre.

Og det er litt mindre hat.

Skrevet

Føler med deg. Trøst deg med at det går over, og ER over. :)

Skrevet

Vet hvordan det er :/ Håper avslappingen i hodet tar seg opp snarlig :)

Skrevet

Man bruker fort litt tid på å tømme hodet etter en sånn periode. Frustrerende, men det blir veldig godt når man plutselig kjenner at det ikke snurrer jobbtanker rundt i ett sett. 

 

Du ER ferdig, og det blir bra! :) Godt jobba! 

Skrevet

Det tar jo dessverre litt tid før man lander etter eksamen eller annet intensivt som man har jobbet mot over lang tid. Antiklimakset er gjenkjenbart og alt man har tenkt "Bare vent til etter..., DA skal jeg..." blir ikke gjennomført allikevel. Du får unne deg å bare virre og ikke lande i et par dager og så kommer nok den følelsen og det overskuddet du lengter etter.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Er med på den - man må aklimatiseres og la det gå over. Det gjør det, men kanskje ikke så fort som du ønsker.

 

Håper helgen din blir ordentlig god og avslappende!

Skrevet

Ting er betraktelig bedre!

Hodet er så godt som tomt, så tomt at middagsplan var nesten uoverkommelig vanskelig😄 Jammen godt det finnes et konsept som heter fredagstaco...

Helgen har få planer og kanskje mulighet for barnevakt.

 

Mest elsk i dag i grunn.

Skrevet

Har ei kjensle som er ganske nær det du skriv om no. Ungane er hjå foreldra mine og eg har all verdas tid til meg sjølv. Eg har ikkje hatt ein friettermiddag på over eit år, og har vel sakna aleinetid.

 

Kva brukar eg tida på? Alt eg har sakna å gjere? Neida, eg sit i stolen og surfar på mobilen..

Skrevet

Alenetid er viktig- selv om man ikke bruker den på noe. Å gjøre ingenting er undervurdert!

Nyt det!

Skrevet

Det går seg til :) Alt er bedre i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...