Lakrisogvin Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Er det hat. Jeg jeg har levert og skal ikke tenke kompliserte jobbetanker. Men det gjør jeg. Jeg skulle bare ha tomt hode og leke meningsløse leker med ungene. Det gjør jeg ikke. Jeg klarer ikke skru av. Stort hat! Godt det er flere dager til helg. Da skal hode være tomt!
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Vanskelig omstilling når ein har hatt prestasjonspress over seg og ikkje lenger har det slik..
Lakrisogvin Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2014 Helt sant. Det er bedre. Og det er litt mindre hat.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Føler med deg. Trøst deg med at det går over, og ER over.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Vet hvordan det er :/ Håper avslappingen i hodet tar seg opp snarlig
ms.Pond Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Man bruker fort litt tid på å tømme hodet etter en sånn periode. Frustrerende, men det blir veldig godt når man plutselig kjenner at det ikke snurrer jobbtanker rundt i ett sett. Du ER ferdig, og det blir bra! Godt jobba!
Iiiiik Skrevet 16. oktober 2014 #8 Skrevet 16. oktober 2014 Det tar jo dessverre litt tid før man lander etter eksamen eller annet intensivt som man har jobbet mot over lang tid. Antiklimakset er gjenkjenbart og alt man har tenkt "Bare vent til etter..., DA skal jeg..." blir ikke gjennomført allikevel. Du får unne deg å bare virre og ikke lande i et par dager og så kommer nok den følelsen og det overskuddet du lengter etter.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. oktober 2014 #9 Skrevet 17. oktober 2014 Er med på den - man må aklimatiseres og la det gå over. Det gjør det, men kanskje ikke så fort som du ønsker. Håper helgen din blir ordentlig god og avslappende!
Lakrisogvin Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2014 Ting er betraktelig bedre! Hodet er så godt som tomt, så tomt at middagsplan var nesten uoverkommelig vanskelig😄 Jammen godt det finnes et konsept som heter fredagstaco... Helgen har få planer og kanskje mulighet for barnevakt. Mest elsk i dag i grunn.
☆☆☆ Skrevet 17. oktober 2014 #11 Skrevet 17. oktober 2014 Har ei kjensle som er ganske nær det du skriv om no. Ungane er hjå foreldra mine og eg har all verdas tid til meg sjølv. Eg har ikkje hatt ein friettermiddag på over eit år, og har vel sakna aleinetid. Kva brukar eg tida på? Alt eg har sakna å gjere? Neida, eg sit i stolen og surfar på mobilen..
Lakrisogvin Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #13 Skrevet 17. oktober 2014 Alenetid er viktig- selv om man ikke bruker den på noe. Å gjøre ingenting er undervurdert! Nyt det!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Det går seg til Alt er bedre i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå