Gå til innhold

Kino og gravid uke 27.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig for fostret med tanke på hørsel? Noen andre som har vært på kino rundt denne tiden i grsviditeten? Ble fostret spinnvill? Skal se en film som inneholder mye skrik og høye lyder.

Anonymous poster hash: 8e9a9...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvor langt jeg var på vei, men så Mission Impossible på kino og babyen ble spinnvill. Tydeligvis for høy lyd/bass eller noe. Gikk ikke mer på kino etter det.

Skrevet

Jeg så hodejegerne dagen etter termin, og med maserier. Ikke problem

Anonymous poster hash: 2fb75...e8f

Skrevet

Jeg var på kino 1 mnd før termin. Så den andre Thor filmen, det gikk helt fint det. Var på flere filmer tidligere i svangerskapet også uten noe problem. Baby er i dag en frisk og fin krabat på 10 mnd og har ikke problem med hørsel.

Anonymous poster hash: aaaa6...e63

Skrevet

Jeg var på hobbiten i uke 37 eller 38. gikk fint, sett bort i fra at det ble lenge å sitte i den stillinga. Trangt og vondt. slet med å få på skoa igjen. babyen har helt fin hørsel i dag, ni mnd.

Skrevet

I all verden? Er dette virkelig en problemstilling? Man kan gå på rockekonsert uten at fosterets hørsel tar skade. Jeg er scenemusiker selv, og jobbet til 8,5 mnd. Mine barn har mao vært utsatt for MYE lyd, men har ekstremt god hørsel.

Jeg passer meg vanligvis for å trekke hysterikortet, men kjøssamegdagitt!

Anonymous poster hash: 6e60b...312

Skrevet

Gikk på kino hele svangerskapet. Lyden blir dempa igjennom vannet.  Men skal sies at jeg fikk noen safige spark mot slutten da jeg så actionfilm med høye eksplosjoner.. :)

Anonymous poster hash: 06af5...37d
Skrevet

Herregud....

Anonymous poster hash: 5bbf2...b2c

Skrevet

Å hjelpe meg, det er mye man skal bekymre seg for og eneste seg for, men ikke dette :)

Anonymous poster hash: 5cceb...e7b

Skrevet

Kos deg du :) 

Anonymous poster hash: 1ae83...416
Skrevet

Herre min hatt.

Anonymous poster hash: 97000...b93

Skrevet

En bekjent av meg er vokalist i et av Norges heteste band for tiden, høygravid og kjører konsert så og si dagstøtt (uten at noen hever så mye som et øyebryn). Så jeg blir litt perpleks over at folk faktisk kan tro det kan være skadelig å gå på kino...

Anonymous poster hash: 2a7a3...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...