Gå til innhold

Baby på snart tre måneder og søvn om natten


Pastel Peach

Anbefalte innlegg

Oi aå alitsomt gutten min e så flink sovne rundt 7 sove til rundt 11-12 spise bytte bleie snakkelitt så sover han til ca en gang mellom 5-6 spise og så sovner igjen til rundt 10-11:-) fornøyd mamma kan du si som førstegangs mamma som elsker søven min er dette idielt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang tema... Jeg har en jente på 2 mnd som sover hele natten igjennom! Ammer henne når vi legger oss( ca kl 11-12, og da sover hun helt til kl 6-7 ca, da ammer jeg igjen. Noen få ganger våkner hun i 3 tiden for mat, men det er sjeldent. Er dette normalt??? Hun virker generelt fornøyd og legger fint på seg :) Har ikke lyst til å vekke baby på natten for mat, også er det veldig deilig for mor å kunne sove litt sammenhengende. Eneste ulempen er at brystene blir meget sprengte på morgenen, og må ofte pumpe i tillegg til å mate henne...



Anonymous poster hash: c9f9c...030
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ang tema... Jeg har en jente på 2 mnd som sover hele natten igjennom! Ammer henne når vi legger oss( ca kl 11-12, og da sover hun helt til kl 6-7 ca, da ammer jeg igjen. Noen få ganger våkner hun i 3 tiden for mat, men det er sjeldent. Er dette normalt??? Hun virker generelt fornøyd og legger fint på seg :) Har ikke lyst til å vekke baby på natten for mat, også er det veldig deilig for mor å kunne sove litt sammenhengende. Eneste ulempen er at brystene blir meget sprengte på morgenen, og må ofte pumpe i tillegg til å mate henne...

 

Anonymous poster hash: c9f9c...030

Sånn er min også, men sover litt kortere enn din kanskje. Våkner i fem seks tiden. Det er helt normalt og vi skal være veldig fornøyd med det:)

 

 

Anonymous poster hash: 96f7d...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ang tema... Jeg har en jente på 2 mnd som sover hele natten igjennom! Ammer henne når vi legger oss( ca kl 11-12, og da sover hun helt til kl 6-7 ca, da ammer jeg igjen. Noen få ganger våkner hun i 3 tiden for mat, men det er sjeldent. Er dette normalt??? Hun virker generelt fornøyd og legger fint på seg :) Har ikke lyst til å vekke baby på natten for mat, også er det veldig deilig for mor å kunne sove litt sammenhengende. Eneste ulempen er at brystene blir meget sprengte på morgenen, og må ofte pumpe i tillegg til å mate henne...

 

Anonymous poster hash: c9f9c...030

Sånn er min også, men sover litt kortere enn din kanskje. Våkner i fem seks tiden. Det er helt normalt og vi skal være veldig fornøyd med det:)

 

 

Anonymous poster hash: 96f7d...9f3

 

 

Ja jeg er også veldig fornøyd med det, for jeg finnes jo ikke trøtt og det er deilig! Håper det fortsetter sånn :)

 

Anonymous poster hash: c9f9c...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kan også sove lenge på natta. Men hvordan ser resten av dagen deres ut da? Her blir det fullt kaos...

Her går dagene greit. Står opp alt mellom kl 7 og kl 10. Hun sover som regel annenhver time, og jeg mater henne hver 2 time. Lite sutring, og hun er en drøm å ha med på besøk til folk eller på kjøpesentre ;) Av å til blir hun litt gretten på kvelden, men da er samboer hjemme og kan hjelpe så da er det ingen problem! MEN hun er en veldig snill baby, enkel å ha med å gjøre, så er nok heldig :)

 

Anonymous poster hash: c9f9c...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...