Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Vi kjøpte noen spisestuestoler i Mai. Syns de allerede begynner å bli stygge. Bl.a mye nupper i tillegg til løse tråder som dukker opp i sømmene. Ser skikkelig shabby ut og de kostet 1200kr stykke. Men det er kanskje ikke noe grunnlag for reklamasjon? Anonymous poster hash: 1e47d...070
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Ta kontakt med selger og forklart problemet. Om du ikke får hjelp der så kontakter du forbrukerombudet. Du burde få hevet kjøpet eller nye stoler. Anonymous poster hash: 85e10...790
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Ville gjort som ovennevnte, men hadde du ikke hatt noen sak, og måtte beholdt stolene som de var, ville jeg prøvd meg frem med en nuppefjerner. Anonymous poster hash: 9bd95...664
Prøverpåentil Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg sendte en e-post skjønner du. Og sendte bilder. Og de mente jeg bare skulle bruke nuppefjerner og klippe av trådene.. Jeg syns det er litt sært. Spesielt etter så kort tid, og jeg syns ikke 1200 kr for én stol er så billig. Vi har hittil bare kjøpt to stk, men hadde tenkt til å kjøpe flere.. Men nå er jeg jo skeptisk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg sendte en e-post skjønner du. Og sendte bilder. Og de mente jeg bare skulle bruke nuppefjerner og klippe av trådene.. Jeg syns det er litt sært. Spesielt etter så kort tid, og jeg syns ikke 1200 kr for én stol er så billig. Vi har hittil bare kjøpt to stk, men hadde tenkt til å kjøpe flere.. Men nå er jeg jo skeptisk. Anonymous poster hash: 1e47d...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå