Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Rett og slett. Jeg synes den yngste er veldig barnslig og uintelligent for alderen. Snakker med "baby-stemme", og er klengete og sutrete. Den eldste tåler ingen ting, og får lov å gjøre det hn vil. Hvis faren irettesetter på noe begynner hn å storgråte med en gang. I tillegg liker jeg overhodet ikke måten hn er på. Prøver hele tiden å få yngste og mitt barn til å gjøre dumme og noen ganger grusomme ting så de får kjeft, og spiller selv søt og uskyldig og benekter å ha noe med det å gjøre. Eksempelvis forsøkte hn en gang å få mitt barn og det andre til å drukne en katt Heldigvis overhørte min mann samtalen og stoppet det. Liker de rett og slett ikke. Stebarn er ikke alltid en velsignelse. Anonymous poster hash: 98e85...cf2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg likte ikke og liker fremdeles ikke mine søskenbarns stebror. En ufyselig j... Som vi ble "tvunget" til å omgås. Han ødela et hvert familieselskap. Anonymous poster hash: 729cf...ad6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg likte ikke og liker fremdeles ikke mine søskenbarns stebror. En ufyselig j... Som vi ble "tvunget" til å omgås. Han ødela et hvert familieselskap. Anonymous poster hash: 729cf...ad6 Han hadde sikkert vært snillere om han hadde fått den fineste gaven hos besteforeldrene deres. Men man skjønte jo ikke det på den tiden... Anonymous poster hash: 45cb7...917
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg likte ikke og liker fremdeles ikke mine søskenbarns stebror. En ufyselig j... Som vi ble "tvunget" til å omgås. Han ødela et hvert familieselskap. Anonymous poster hash: 729cf...ad6 Han hadde sikkert vært snillere om han hadde fått den fineste gaven hos besteforeldrene deres. Men man skjønte jo ikke det på den tiden... Anonymous poster hash: 45cb7...917 Ha ha - ja det var nok det som var problemet! Anonymous poster hash: 729cf...ad6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Da er debatt en ting å gjøre. Ta deg sammen, du er den voksne. Vi har alle rundt oss barn vi ikke liker, men vi må ta oss sammen. Vi er de voksne. Barna kan ikke hjelpe for de situasjonene de er satt i. Anonymous poster hash: 27267...b9f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Da er debatt en ting å gjøre. Ta deg sammen, du er den voksne. Vi har alle rundt oss barn vi ikke liker, men vi må ta oss sammen. Vi er de voksne. Barna kan ikke hjelpe for de situasjonene de er satt i. Anonymous poster hash: 27267...b9f Jo, barn kan noe for hvordan de oppfører seg. De kan velge å gjøre dumme ting eller ikke. Man kan da ikke skylde på foreldre for alt her i verden. Store barn har et ansvar selv for sin egen oppførsel. Anonymous poster hash: 98e85...cf2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Man kan ikke tvinges til å like noen - bare oppføre seg høflig. Det må derfor være lov å blåse ut litt her! Anonymous poster hash: 729cf...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå