Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Ok innfatning, gode glass, ca styrk -2? Anonymous poster hash: c96ba...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Hva koster en bil? Like lett å svare på... Anonymous poster hash: 9db15...3da
the amazing spidermamma Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Tror du kan få tak i minusbriller på sånne billigbutikker (kanskje ikke nille, men liknende) til under hundrelappen. Og så kan du bare plusse på i det nesten uendelige. :-)
geitemarken Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Har ikke peiling på hva som er vanlig, men kan jo si hva jeg nettopp betalte. Fikk briller i forrige uke ikke så mye styrke, mest skjeve hornhinner. Betalte 4300. Fant ut etterpå at jeg kunne fått to briller til samme prisen ved Spectsavers. Så det lønner seg å sjekke litt rundt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde nettopp et innlegg her inne om det. i dag var jeg hos optiker og tok en synsundersøkelse til 495 og fikk han til å skrive ut en brilleseddel. Bestilte meg briller hos extra Optical, kom på 1187, og da valgte jeg det beste glasset, uv beskyttelse, ripe beskyttelse og refleksfri overflate. Så er det bare å vente på å få brillene i posten, hvis man ikke var fornøyd fikk man sendt de tilbake uten noe problem Anonymous poster hash: 6c15b...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå