Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 er det nokon som veit kva som skal gå i år? hoho,gleder meg sånn til jul Anonymous poster hash: 8396b...95e
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 de der blå- og rødnissene...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 de der blå- og rødnissene... Igjen!?! Hehe... Det er da men vet at man har hatt mange barn i mange år Synes jeg har sett denne serien utallige ganger nå er faktisk ganske lei av den. Anonymous poster hash: 1bc37...3e1
Salvador Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus Det er bare fordi du selv har mange koselige minner fra din barndom. De fleste av dagens barn ville synes den var kjedelig og gammeldags Anonymous poster hash: 1bc37...3e1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus Det er bare fordi du selv har mange koselige minner fra din barndom. De fleste av dagens barn ville synes den var kjedelig og gammeldags Anonymous poster hash: 1bc37...3e1 Mine barn elsker skomakergaten og de "gamle" julekalenderne. Nå er det voksne som har bestemt at disse er for kjedelig for dagens barn. Trur nok dagens barn ville likt den type underholdning hvis de hadde fått lov til å se på det. Anonymous poster hash: d84e1...c21
Salvador Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus Det er bare fordi du selv har mange koselige minner fra din barndom. De fleste av dagens barn ville synes den var kjedelig og gammeldags Anonymous poster hash: 1bc37...3e1 Mine barn elsker skomakergaten og de "gamle" julekalenderne. Nå er det voksne som har bestemt at disse er for kjedelig for dagens barn. Trur nok dagens barn ville likt den type underholdning hvis de hadde fått lov til å se på det. Anonymous poster hash: d84e1...c21 Skal kjøpe Jul i skomakergata på DVD så får min lille se på det Han er 17 mnd, kommer sikkert ikke til å ha så stort utbytte av det, men jeg har så gode minner fra det, og det vil jeg dele med han Så får det bli rødnisser og blånisser når han blir eldre
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus Det er bare fordi du selv har mange koselige minner fra din barndom. De fleste av dagens barn ville synes den var kjedelig og gammeldags Anonymous poster hash: 1bc37...3e1 Mine barn elsker skomakergaten og de "gamle" julekalenderne. Nå er det voksne som har bestemt at disse er for kjedelig for dagens barn. Trur nok dagens barn ville likt den type underholdning hvis de hadde fått lov til å se på det. Anonymous poster hash: d84e1...c21 Da er det nok heler dine barn som er unntaket. Jeg jobbet på ulike SFO'er (mange ulike på ulike steder i en større by) som student for å tjene litt ekstra (var ringevikar), og jeg kan love deg at majoriteten av ungene mente at Skomakergaten var kjedelig. Det er vel en grunn til at NRK bestemte seg for å aldri sende deg igjen etter 2003/2004 (husker ikke hvilket år av disse som var siste gangen). Det er ikke fordi voksne sier at det er kjedelig, men fordi barna har en opplevelse av det. Barn har faktisk egne meninger og egen smak Anonymous poster hash: 1bc37...3e1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 jul på månetoppen i år Savner gode gamle skomaker Andersen og tøffe Tøflus Det er bare fordi du selv har mange koselige minner fra din barndom. De fleste av dagens barn ville synes den var kjedelig og gammeldags Anonymous poster hash: 1bc37...3e1 Mine barn elsker skomakergaten og de "gamle" julekalenderne. Nå er det voksne som har bestemt at disse er for kjedelig for dagens barn. Trur nok dagens barn ville likt den type underholdning hvis de hadde fått lov til å se på det. Anonymous poster hash: d84e1...c21 Der tror jeg du har feil. De fleste av oss gamle nostalgikere har selvfølgelig Skomakergata, den gamle Reisen til Julestjernen, Tre nøtter til askepott o.l. på DVD, men barna våre gidder ikke se det Anonymous poster hash: afa30...610
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg så for noen år siden en oversikt over hvor mange seere julekalenderne hadde hatt de siste årene i snitt pr episode og Skomakergata var definitivt den serien færrest hadde sett på. Jeg syns blånissene og månetoppen er minst like koselig som skomakergata, selv om jeg var skeptisk da de kom og jeg egentlig ikke så på... Anonymous poster hash: 9db53...1b0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 de der blå- og rødnissene... Igjen!?! Hehe... Det er da men vet at man har hatt mange barn i mange år Synes jeg har sett denne serien utallige ganger nå er faktisk ganske lei av den. Anonymous poster hash: 1bc37...3e1 hørte det er siste gang i år Anonymous poster hash: 89b36...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå