Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvilken lysgrå gjør seg penest i stue og kjøkken? Anonymous poster hash: c40ad...6b5
MarianeA Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Den mest lyse øverst til venstre synes jeg passer best.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Vurderer selv "skumring" eller "morgendis". Mange anbefaler "kalk", men jeg gidder ikke ha den nye motefargen på veggen. Stua mi trenger ikke være lik som 80% av alle andre sine stuer. Anonymous poster hash: b0b1f...28f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 spør på jotun ladys facebook side.. der får man kjapt svar Anonymous poster hash: 7ecd2...095
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Skumring og Morgendis er fine de, men vær obs på at de kan virke veldig blåaktige i noen typer lys. Vi har hatt Skumring på kjøkkenet tidligere, og der virket fargen veldig blåaktig i dagslys. Disse fargene er kjølige, mens Kalk er varmere. Synes ikke du skal være så opphengt i hva som er motefarge, grått har vært veldig populært nå en stund så tror nok du uansett ikke blir den eneste som har fargen du velger. Mitt tips er å kjøpe små testspann med de fargene du vurderer og å male rett på den aktuelle veggen. Da kan du se hvordan fargen endrer seg i ulikt lys og hvordan den passer i akkurat det rommet. Anonymous poster hash: 80efc...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå