Gå til innhold

Strippet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alright...er nettopp blitt tøyd og bøyd der inne av jordmor:-)

Noen som har hatt noe effekt av dette?

Husker ikke fra sist, ble strippet da også, men mener det var ikke sånn umiddelbar virkning...

På skjemaet står det : cervix lett des 2 cm(sist også) 1mm åpen 1 fb. halvmykt tøyelig......

deretter tøyde hun altså.....

Anonymous poster hash: e0637...113
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble det. Viste seg at jeg hadde 4cm åpning da hun startet. Fødselen startet under et døgn senere, men var i uke 41+3, så den burde jo starte innen kort tid uansett. :-)

Anonymous poster hash: bab7a...c1f

Skrevet

Hadde null effekt av det! Var bare fryktelig vondt. Men jeg var ikke moden, så kan jo være en årsak.

Anonymous poster hash: 1a3e9...d1c

Skrevet

Jeg hadde fire cm åpning da jeg ble strippet. Jeg fødte dagen etter :)

Anonymous poster hash: 6187b...20d
Skrevet

På overtid med 2mann ble jeg strippet. Når han startet sa han: Hm.. Her var det tett, blir nok ballong. Men så satte han igang med tøyinga, og vips var det åpent og mykt. Dagen etter gikk slimproppen, dagen etter der igjen var babyen ute.

Stooor effekt på meg ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 8d0b7...606

Skrevet

Er ikke det jævlig vondt da???

Jeg har to barn og aldri blitt strippet, det er rett og slett skrekken....etter å ha lest andres meninger.. Jeg har tilnærmet ingen terskel for smerte..

Anonymous poster hash: 12ad9...869

Skrevet

Jeg har to barn og aldri blitt strippet, det er rett og slett skrekken....etter å ha lest andres meninger.. Jeg har tilnærmet ingen terskel for smerte..

Jeg syntes bare det var svakt ubehagelig, overhodet ikke vondt. Men jeg hadde fire cm åpning, det hjalp nok.

Anonymous poster hash: 6187b...20d

Skrevet

Jo, det var jævlig vondt- Rompa løftet seg fra benken for å si det sånn. Men det funket da:)

Anonymous poster hash: 8d0b7...606

Skrevet

Jeg syntes ikke det var vondt. Var ubehagelig, og liksom ikke noe som frister å gjøre jevnlig. Men ikke vondt.

Anonymous poster hash: bab7a...c1f

Skrevet

Ble strippet tre ganger uten effekt. To cm og myk og moden, men fødselen ble igangsatt en uke etter siste stripping..

Anonymous poster hash: f0757...5d8

Skrevet

Nå er jeg kanskje teit! Men hva er å bli strippet???

Anonymous poster hash: ae96e...514

Skrevet

Hadde såvidt det var 1 cm. Grudde meg kjempemasse til å bli strippet, men det var ikke så veldig ille synes jeg! (Jeg har lav smerteterskel;-P)

Anonymous poster hash: bee13...530

Skrevet

Det var vanvittig vondt og null effekt...

Anonymous poster hash: 76219...97d

Skrevet

Ble strippet dagen før termin med nr 2, etter å ha hatt uregelmessige rier/ vonde kynnere i 3 uker. Hadde 1 cm da jeg kom og 2 cm da jeg gikk derfra. Var ikke vondt men litt ubehagelig var det. Fødselen startet 1,5 døgn senere og tok 5 timer fra første rie til ungen var ute:)

Anonymous poster hash: 17e86...bfa

Skrevet

Alright...er nettopp blitt tøyd og bøyd der inne av jordmor:-)

Noen som har hatt noe effekt av dette?

Husker ikke fra sist, ble strippet da også, men mener det var ikke sånn umiddelbar virkning...

På skjemaet står det : cervix lett des 2 cm(sist også) 1mm åpen 1 fb. halvmykt tøyelig......

deretter tøyde hun altså.....

Anonymous poster hash: e0637...113

Ble strippet av jordmor ca kl 13.30, kl 15.15 var barnet født :) tredje barnet, ni dager før termin, var moden med 2 cm åpning.

Anonymous poster hash: 07447...5fd

Skrevet

ingen effekt her i alle fall, jeg måtte ha ballong, da gikk det VELDIG fort

Skrevet

Jeg ble strippet for å se om fødselen kunne starte 3 uker før termin. Hadde begynnende svangerskapsforgiftning og MYE vann i kroppen. Babyen var dessuten litt liten i forhold til normalen.

Fødte 2 dager etter jeg ble strippet.

Anonymous poster hash: f758c...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...