Gå til innhold

Hva synes dere om Wang idrettsUNGDOMskoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De må jo følge ordinær læreplan, så det blir vel noe lengre dager for elevene, 3 timer ekstra gym og en time mer matte.

Med fokus på idrett og trening.

Hva tycks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt klar for! Nest yngste skal på Wang når den tiden kommer for vgs :) Og hadde gladlig sent han på u.skolen også, men har jo bare 1 år igjen av den tiden der. Og for at vi i Norge skal klare å utvikle talenter , så må de starte på det nivået der :)

Skrevet

Veldig for! Har en svært sportsinteressert femteklassing, og håper wang starter opp i nærheten før han skal over på ungdomsskolen. Ser ntgu har gode resultater på nasjonale prøver, og har hørt det er veldig godt miljø der. Er dessverre for langt unna for oss.

Skrevet

Jeg har ikke lest noe om den skolen, men ut fra det du skriver, HI og om meningen er at de skal kunne bruke tid på idretten de satser på, så er jeg bare for. Da får de tid på skolen til å trene og slipper å holde på kun før og etter skolen.

Anonymous poster hash: aff2b...a72
Skrevet

På ntgu er det slik at skoledagen er litt lenger. Alle lekser gjøres unna på skolen, slik at ettermiddagene kan disponeres tiltreninger med eget lag/klubb, hvile eller det eleven selv prioriterer den dagen.

Skrevet

Starter de opp her så skal mine få lov til å få der.

Anonymous poster hash: 78749...4be
Skrevet

Min har veldig lyst. Han skal få lov.

Anonymous poster hash: 7db1a...1ef

Skrevet

Har hørt det er svært konkurransepreget miljø der. Og avansert mobbing. Typ, taper du denne må du holde de andre med drikke etc.

Anonymous poster hash: 38c9a...875

Skrevet

Har hørt det er svært konkurransepreget miljø der. Og avansert mobbing. Typ, taper du denne må du holde de andre med drikke etc.

Ja, for avansert mobbing skjer liksom ikke på ordinære ungdomsskoler....

masse mobbing på min eldste sin ungdomsskole. Masse merke press, hvis du ikke har de rette klærne etc

Skrevet

Ja, for avansert mobbing skjer liksom ikke på ordinære ungdomsskoler....

masse mobbing på min eldste sin ungdomsskole. Masse merke press, hvis du ikke har de rette klærne etc

Jøss. HI spurte jeg svarte hva min personlige erfaring var.

Stått opp på feil bein frøken? :P

Skrevet

Jeg er for:)

Gikk selv på idrettslinje og for de som elsker idrett er det jo ypperlig.

Mange likesinnede, fokus på idrett og jeg tenker det kan skape større motivasjon også for læringsmiljøet i klassen. En kombinasjon av idrett og skole. Masse veiledning av flinke idrettsledere, og større treningsutbytte i primæridrett.

Barnefar her er svært negativ. Han er selv lærer på ungdomstrinnet.

Mener det ville vært å fjerne sønnen fra hans lokalmiljø.

Skrevet

Har hørt det er svært konkurransepreget miljø der. Og avansert mobbing. Typ, taper du denne må du holde de andre med drikke etc. Anonymous poster hash: 38c9a...875

Heldigvis mister de som blir tatt i drikking skoleplassen, hvertfall på NTG.

Skrevet

Bra! Ja til mer fysisk aktivitet! Absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...