Gå til innhold

Dere med andreklassinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de vinterdress eller todelt sett i år? Jeg hadde bestemt meg for todelt i år fordi vi kjøpte bukse i fjor, som passer i år også. Men også fordi jeg tenkte det begynte å bli barnslig med dress.

Anonymous poster hash: 17390...b6f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Todelt på begge barna siden de startet i 1.klasse.

Skrevet

1., og 3.klassing, begge har todelt dress...

Anonymous poster hash: 5663c...106
Skrevet

Begge deler.

Har en god vinterjakke og bukse, og en rimelig hel dress kjøpt på salg.

Er tredje gangen jeg har andreklassing dette, og erfaringsmessig vet jeg at når snøen kommer og de har det kjempegøy ute i friminuttene ønsker de selv dress. Dress er lett og ta av og på, veldig lett å bevege seg i og fungerer best i lek med snø.

Frem til snøen kommer bruker de jakke og har buksa liggende i sekken, men når snøen kommer spør de etter dressen. Aldri bortkastet å kjøpe en dress uansett, den er kjempefin å bruke her hjemme til snølek også, skal man bygge snøhule eller rulle snømann fungerer det best med dress.

Dressen hun har nå kjøpte jeg for 299,- hos stormberg, var satt ned fra 999,-

Anonymous poster hash: 20d16...37e
Skrevet

Dress. Går kjappere for han i friminuttene. Læreren foretrekker at de har dress, da mange bruker lang tid på å få på bukse og jakke.

Skrevet

Min førsteklassing får todelt. 
Han nektet dress allerede i fjor...

Anonymous poster hash: 1b126...503
Skrevet

Min 2.klassing har 2 delt. Og jeg ser 90% av klassekammeratene har det også.

Skrevet

Har dress og todelt. Dressen henger på skolen. Mens vinterbuksa tar vi med hjem hver dag, for den er praktisk å ha på vei til skolen.

Skrevet

Todelt.

Anonymous poster hash: 6d071...775

Skrevet

Har hel dress til henne, men det er bare fordi den vi kjøpte før første klasse passer enda og er like hel og fin (var mild vinter i fjor og lite dressbruk ;)) Hun vokser sakte ;) Hvis ikke vi hadde, hadde vi nok kjøpt todelt. Gutten vår (nå 5. klassing) hadde todelt fra andre klasse. Fordelen med hel dress er jo at det gåt kjappere å ta den på + at det er lett for at de "glemmer" buksa dersom det er todelt, og kun tar på seg jakka.

Skrevet

Her blir det todelt - han startet allerede fjor å protestere på dress

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han har begge deler. På dager hvor det er mye aking er det fint med dress.

Skrevet

Mine har hatt dress i 2. Raskest å få på. Og "alle" de andre har hatt det også. To delt hjemme.

Skrevet

begge mine barn (ene går i andre klasse nå) har et todelt sett og en dress.

På det kaldeste går selv 7 klassingene hel dress her. Når det er mildere bruker vi todelt for da drar de i jakke til skolen og har buksa med i sekken i tilfelle de trenger den i friminutt.

Ene barnet mitt foretrekker dressen og bruker den ofte når valget er der også.

Andre barnet vil helst ha todelt annet en i perioder når de aker  i skolegården for da er det om å gjøre å komme seg ut først og dressen er mye raskere å få på. 

Anonymous poster hash: e8105...ab0
Skrevet

Hva med å spørre 2 klassingen hva han foretrekker. .....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...