Gå til innhold

Etter prevensjonslutt - Forferdelige menssmerter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på prevensjon som 14 åring pga. sterke smerter ved mens, kan ikke huske hvor vondt det var før NÅ. Fytti grisen! Vrir meg i smerter etter at jeg sluttet på pilla i august! Bortsett fra smertestillende (virker ikke) og hard trening! Hva funker for dere som har smerter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting funker på meg, bortsett fra smertestillende. Sikkert ikke det svaret du var ute etter, beklager.

Skrevet

Ingenting funker på meg, bortsett fra smertestillende. Sikkert ikke det svaret du var ute etter, beklager.

Nei, kun hard løpeøkt som funker for meg 😊 Noe dritt!
Skrevet

Ingen ting funker på mine smerter, annet enn p-pilla, dessverre..

Jeg begynte på p-piller som 14 åring selv grunnet kraftige menssmerter, det samme gjorde min tenåring.

For 2 år siden fikk jeg satt inn kobberspiral, men etter 3 menstruasjoner var smertene så ille at jeg måtte gå på p-piller samtidig. Endte med at jeg fjernet spiralen.

En gang skulle jeg ta en test hvor jeg måtte gå uten p-piller i 2 måneder for å være sikker på at alt av hormoner var ute av kroppen. Ved første menstruasjon hadde jeg så kraftige smerter at jeg ble hentet av ambulanse og lå på sykehuset i en uke :(

Etter oppstart av pilla igjen forsvant magesmertene..

Anonymous poster hash: 0680c...ec9
Skrevet

Ingen ting funker på mine smerter, annet enn p-pilla, dessverre..

Jeg begynte på p-piller som 14 åring selv grunnet kraftige menssmerter, det samme gjorde min tenåring.

For 2 år siden fikk jeg satt inn kobberspiral, men etter 3 menstruasjoner var smertene så ille at jeg måtte gå på p-piller samtidig. Endte med at jeg fjernet spiralen.

En gang skulle jeg ta en test hvor jeg måtte gå uten p-piller i 2 måneder for å være sikker på at alt av hormoner var ute av kroppen. Ved første menstruasjon hadde jeg så kraftige smerter at jeg ble hentet av ambulanse og lå på sykehuset i en uke :(

Etter oppstart av pilla igjen forsvant magesmertene..

Anonymous poster hash: 0680c...ec9

Så rart at ingenting annet fungerer! Akkurat nå er det ok, men det kommer i rykk og napp. Ikke særlig deilig, blir rett og slett litt desperat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...