kristinehufine Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Begynte på prevensjon som 14 åring pga. sterke smerter ved mens, kan ikke huske hvor vondt det var før NÅ. Fytti grisen! Vrir meg i smerter etter at jeg sluttet på pilla i august! Bortsett fra smertestillende (virker ikke) og hard trening! Hva funker for dere som har smerter??
Superdolly Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Ingenting funker på meg, bortsett fra smertestillende. Sikkert ikke det svaret du var ute etter, beklager.
kristinehufine Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2014 Ingenting funker på meg, bortsett fra smertestillende. Sikkert ikke det svaret du var ute etter, beklager.Nei, kun hard løpeøkt som funker for meg 😊 Noe dritt!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Ingen ting funker på mine smerter, annet enn p-pilla, dessverre.. Jeg begynte på p-piller som 14 åring selv grunnet kraftige menssmerter, det samme gjorde min tenåring. For 2 år siden fikk jeg satt inn kobberspiral, men etter 3 menstruasjoner var smertene så ille at jeg måtte gå på p-piller samtidig. Endte med at jeg fjernet spiralen. En gang skulle jeg ta en test hvor jeg måtte gå uten p-piller i 2 måneder for å være sikker på at alt av hormoner var ute av kroppen. Ved første menstruasjon hadde jeg så kraftige smerter at jeg ble hentet av ambulanse og lå på sykehuset i en uke Etter oppstart av pilla igjen forsvant magesmertene.. Anonymous poster hash: 0680c...ec9
kristinehufine Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2014 Ingen ting funker på mine smerter, annet enn p-pilla, dessverre.. Jeg begynte på p-piller som 14 åring selv grunnet kraftige menssmerter, det samme gjorde min tenåring. For 2 år siden fikk jeg satt inn kobberspiral, men etter 3 menstruasjoner var smertene så ille at jeg måtte gå på p-piller samtidig. Endte med at jeg fjernet spiralen. En gang skulle jeg ta en test hvor jeg måtte gå uten p-piller i 2 måneder for å være sikker på at alt av hormoner var ute av kroppen. Ved første menstruasjon hadde jeg så kraftige smerter at jeg ble hentet av ambulanse og lå på sykehuset i en uke Etter oppstart av pilla igjen forsvant magesmertene.. Anonymous poster hash: 0680c...ec9 Så rart at ingenting annet fungerer! Akkurat nå er det ok, men det kommer i rykk og napp. Ikke særlig deilig, blir rett og slett litt desperat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå