Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Hvor kaldt er det ute før du sender med vinterdressen i barnehagen? Tenker på temperaturen på dagtid.. Det er jo her jeg bor 0-5 grader om morgenen og rundt 8-9 om dagen. Anonymous poster hash: 2d5bd...530
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 samme temperatur her, og drøyer vinterdressen foreløpig.. det holder med en ullgenser og ullbukse under høst-utebuksa og skalljakken Anonymous poster hash: f3e32...a6e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Ja, men hvor kaldt er det før du sender med vinterdressen? Minusgrader på morgen og dagtid? Jeg tenker at hvis det. 0 grader midt på dagen, så er det greit med vinterdress, og at parkdress funker bra frem til da? Anonymous poster hash: 2d5bd...530
geitemarken Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Sendt med dressen på skolen dag ved minus en grad. Når barnet gikk i bhg hadde jeg både høstdress og vinterdress i bhgen slik at personalet kunne vurdere i en overgangsperiode
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Samme temperatur her, bruker ullundertøy, ulldresss og reima høstdress. Tar ikke med vinterdressen før det blir minusgrader, da pleier jeg å la både høstdress og vinterdress henge så kan de velge hva de vil bruke. Anonymous poster hash: c03cf...5e3
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Er med skam å melde dårlig på å sjekke temp. Kledde eldste utan strømpis og yngste i bomullsstrømpis i dag, oppdaga då vi skulle dra at bilen var nedisa. Ingen av dei har vinterdress i bhg. Trur det blir varmt utover dagen, uansett har dei vår/haustdress å tre på utanpå buksa. Skulle halde i lange baner. Om det skulle bli nødvendig har begge tynn og tjukk ull liggande i korgene sine.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 ja.. når det ikke er varmere enn 0-1/2 grader midt på dagen tenker jeg.. har vel ikke noen fast grense for det! Ser det bare litt an.. sender den med etter hvert og så kan de i barnehagen vurdere fra dag til dag! Anonymous poster hash: f3e32...a6e
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Så lenge det er sol på dagen og rundt 5-10 grader, så holder det lenge med ull, fleece og parkdress. Men når det blåser surt og gradene kryper mot null så er det nok på tide å finne frem vinterdressen. Men det holder nok med 2 lag ull og en tynn dress da og, egentlig. Så lenge det er vindtett så er jo mye gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå