Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 For ca tre år siden dro jeg på meg en stygg lungebetennelse. Etter det har jeg hanglet hele tiden. Tåler ikke stress eller inntrykk ofte. Da kommer.symptomene; MEGET lyssky, vondt i hele kroppen, spesielt hode og bak øynene. Store konsentrasjonsvansker og vanskeligheter med korttidshukommelsen. På det verste ligger jeg på et mørkt rom uten noe form for stimuli eller inntrykk. sånn lå jeg i to uker i strekk en gang. Grufullt! Noen med ME som kan relatere til dette? Anonymous poster hash: f5496...411
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Ja. Det høres ut som om du bør be om en full ME-utredning. Vet ikke om legen din kan gjøre det, men om ikke burde han kunne henvise deg til et av sykehusene som driver med slik utredning. Jeg fikk ME etter kyssesyken. Det tok ca 7-8 år før jeg følte meg noenlunde frisk igjen etter ME'en. Når du er så dårlig så bør du absolutt ta hensyn til det. Mange har god effekt av å legge om kostholdet helt, sjekke ut matintoleranser osv. Håper du finner ut av hvorfor du er så dårlig og at du blir bra igjen til slutt - aldri gi opp troen på at du skal bli bra igjen! Anonymous poster hash: 7bed6...c7f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for svar! Får virkelig ikke håpe dette legger standarden for resten av livet.. må nok gjennom en fullstendig ME utredning ja. Sant som du skriver, må aldri gi opp håpet om å bli frisk! Anonymous poster hash: f5496...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå