Gå til innhold

Eks og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min drømmemann og jeg gikk i fra hverandre for ett halvt års tid siden. Vi var vel etablert med to mindre barn. På meg kom bruddet som en overraskelse. Nå som det største sjokket har lagt seg, og vi klarer å være sammen uten at jeg griner og spør mange hvorfor spørsmål, så er det nesten som før. Vi har og begynt å ha sex hver gang vi møtes. Jeg tok en gravidtest i dag som fikk en svak skyggestrek en god stund etter at jeg tok den. Skjer det med alle tester når de ligger "lenge"? Han har ny kjæreste, men jeg vil ha han tilbake. Og jeg vil og ha tre barn med han. Men ikke nå.

Anonymous poster hash: 1999d...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp

Anonymous poster hash: 5b308...bc3

Skrevet

Dette er jo en super ide i utgangspunktet ;) Alltid lurt å ha sex med eksen, spør om nyedama vil være med også!

Anonymous poster hash: 8327a...c11
Skrevet

En mor med høy moral👏

Anonymous poster hash: 147ce...9ac

Skrevet

Du er gravid og dere blir nok sammen igjen. 😊 gratulerer!

Anonymous poster hash: 8f49c...580

Skrevet

Høy moral har jeg nok ikke. Tviler på at de fleste i min situasjon har det. Jeg elsker han over alt i verden, og har mer enn gjerne sex med han. Tror heller ikke barna mine kommer til å se ned på meg hvis vi kommer sammen igjen. Ikke det at de noengang får vite detaljer da.

Takk for flotte svar ;)

Skrevet

Høy moral har jeg nok ikke. Tviler på at de fleste i min situasjon har det. Jeg elsker han over alt i verden, og har mer enn gjerne sex med han. Tror heller ikke barna mine kommer til å se ned på meg hvis vi kommer sammen igjen. Ikke det at de noengang får vite detaljer da.

Takk for flotte svar ;)

Men tror du dette er oppskriften på et langt og sunt forhold? Tror du at å ha sex med mannen du elsker over hele verden kommer til å gindeg det du ønsker resten av livet når han nå puler deg bak ryggen på den nye kjæresten? Han drar hjem og puler hun etterpå...men det plager deg ikke hvis det blir dere to? Du kommer alltid til å stole på denne mannen? Og hvis du er gravid nå kan vi vel si med sikkerhet at nok et barn kommer til å vokse opp i to hjem.

Anonymous poster hash: 968bd...17b

Skrevet

Tok du grav.test fordi det er ting som gjør at du tror du er gravid, eller tok du testen fordi du så gjerne vil og håper på å være gravid.. Fordi du elsker han så høyt osv osv..

Ellers må jeg si at jeg forstår alt det du skriver, men for alles skyld.. Gjør det slutt med han stakkars rebounden du er sammen med. Han fortjener noen som setter han som nr.1 ;) om du visker ut han, så kan jeg forstå og forsvare resten ;)

Anonymous poster hash: 64ae2...bd1

Skrevet

Beklager.. Det var han som hadde ny.. Da stiller ting seg litt annerledes..

Anonymous poster hash: 64ae2...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...