Gå til innhold

Noen som har kjøpt seg Iphone 6 Plus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg en, men litt usikker på om den føles for stor???

Hva synes dere som har den?

Anonymous poster hash: 3968e...d03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du eplehuset i nærheten? Der kan du få se forskjellen på de. 

Jeg syns den blir for stor, og skal ha den "vanlige". 

Anonymous poster hash: d64a2...5d8
Skrevet

Har du eplehuset i nærheten? Der kan du få se forskjellen på de.

Jeg syns den blir for stor, og skal ha den "vanlige".

Anonymous poster hash: d64a2...5d8

Har vært å sett på de, men blir jo ikke det samme å titte som å bruke den over litt tid...

Skrevet

Jeg har vært og tittet😊 Og valget falt på Iphone 6 plus. Den er stor men ikke for stor syntes jeg. Har iphone 5 nå og jeg bruker min iphone til så å si alt. Både som mobil,tv og pc. Så stor iphone er perfekt👍 Nå må jeg bare vente i 4 uker før jeg for den😝

Anonymous poster hash: 952b9...6ec

Skrevet

Jeg har vært og tittet😊 Og valget falt på Iphone 6 plus. Den er stor men ikke for stor syntes jeg. Har iphone 5 nå og jeg bruker min iphone til så å si alt. Både som mobil,tv og pc. Så stor iphone er perfekt👍 Nå må jeg bare vente i 4 uker før jeg for den😝

Ja jeg er lik, bruker tlf til alt.

Eneste negative jeg kan komme på med str er de gangene jeg skal trene m tlf eller ut på butikken bare m tlf og ikke veske.

Men man venner seg kanskje til det.

Skrevet

Ja jeg er lik, bruker tlf til alt.

Eneste negative jeg kan komme på med str er de gangene jeg skal trene m tlf eller ut på butikken bare m tlf og ikke veske.

Men man venner seg kanskje til det.

Jo da det gjør du sikkert. Men lurt å ha sånn orentlig cover som dekker hele mobilen i tilfelle man mister den på gulvet hehe😉

Skrevet

Jeg har også tenkt å kjøpe meg stor telefon. Men jeg vil prøve noe anna enn iphone denne gang. Lurer litt på en sony xperia. de kommer også i 2 varianter 4,6" skjerm og 5,2" skjerm. Jeg kommer til å gå for 5,2" skjerm. Klart den blir litt stor, men ikke så stor som iphone 6 plus, men alikevell nesten like stor skjerm og vanntett + den har 20 megapixel kamera. Til sammenligning har iphone "bare" 8 megapixler. Uansett det er lysten til å prøve noe nytt som får meg til å ikke velge iphone denne gang. Så får vi se hva jeg foretrekker til slutt.

Anonymous poster hash: b4081...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...