Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Lurer på å kjøpe meg en, men litt usikker på om den føles for stor??? Hva synes dere som har den? Anonymous poster hash: 3968e...d03
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Har du eplehuset i nærheten? Der kan du få se forskjellen på de. Jeg syns den blir for stor, og skal ha den "vanlige". Anonymous poster hash: d64a2...5d8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Har du eplehuset i nærheten? Der kan du få se forskjellen på de. Jeg syns den blir for stor, og skal ha den "vanlige". Anonymous poster hash: d64a2...5d8 Har vært å sett på de, men blir jo ikke det samme å titte som å bruke den over litt tid... Anonymous poster hash: 3968e...d03
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har vært og tittet😊 Og valget falt på Iphone 6 plus. Den er stor men ikke for stor syntes jeg. Har iphone 5 nå og jeg bruker min iphone til så å si alt. Både som mobil,tv og pc. Så stor iphone er perfekt👍 Nå må jeg bare vente i 4 uker før jeg for den😝 Anonymous poster hash: 952b9...6ec
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har vært og tittet😊 Og valget falt på Iphone 6 plus. Den er stor men ikke for stor syntes jeg. Har iphone 5 nå og jeg bruker min iphone til så å si alt. Både som mobil,tv og pc. Så stor iphone er perfekt👍 Nå må jeg bare vente i 4 uker før jeg for den😝 Anonymous poster hash: 952b9...6ec Ja jeg er lik, bruker tlf til alt. Eneste negative jeg kan komme på med str er de gangene jeg skal trene m tlf eller ut på butikken bare m tlf og ikke veske. Men man venner seg kanskje til det. Anonymous poster hash: 3968e...d03
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har vært og tittet😊 Og valget falt på Iphone 6 plus. Den er stor men ikke for stor syntes jeg. Har iphone 5 nå og jeg bruker min iphone til så å si alt. Både som mobil,tv og pc. Så stor iphone er perfekt👍 Nå må jeg bare vente i 4 uker før jeg for den😝 Anonymous poster hash: 952b9...6ec Ja jeg er lik, bruker tlf til alt. Eneste negative jeg kan komme på med str er de gangene jeg skal trene m tlf eller ut på butikken bare m tlf og ikke veske. Men man venner seg kanskje til det. Anonymous poster hash: 3968e...d03 Jo da det gjør du sikkert. Men lurt å ha sånn orentlig cover som dekker hele mobilen i tilfelle man mister den på gulvet hehe😉 Anonymous poster hash: 952b9...6ec
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har også tenkt å kjøpe meg stor telefon. Men jeg vil prøve noe anna enn iphone denne gang. Lurer litt på en sony xperia. de kommer også i 2 varianter 4,6" skjerm og 5,2" skjerm. Jeg kommer til å gå for 5,2" skjerm. Klart den blir litt stor, men ikke så stor som iphone 6 plus, men alikevell nesten like stor skjerm og vanntett + den har 20 megapixel kamera. Til sammenligning har iphone "bare" 8 megapixler. Uansett det er lysten til å prøve noe nytt som får meg til å ikke velge iphone denne gang. Så får vi se hva jeg foretrekker til slutt. Anonymous poster hash: b4081...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå