Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Av alle disse "10 bøker som har betydd mye for deg" og "10 album som endret livet ditt" statusene som nå går som farsotter rundt omkring, så har jeg lagt merke til at guttene legger ut- og at omtrent 19 av 20 som tagges videre av dem igjen er gutter. Jeg har tydeligvis en helt haug med venner på facebook som ikke synes jenter har noe interessant å bidra med når det gjelder meningen omkring musikk og bøker- kvalmende tragisk. Men ut fra tidligere debatter i media omkring kvinnelige artister, spellemannspriser osv. her i landet- så burde jeg vel ikke være overrasket.... Til å rive seg i håret av- det er det derimot. Anonymous poster hash: 3a122...7bd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Haha😂 Ikke tenkt over det! Men nei, kjenner overhode ikke at jeg blir provosert Anonymous poster hash: 682c7...d3f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Når du sier det, så er det bare kvinner (minst 10-15) og en mann jeg har sett holde på å dele disse statusene. Jeg tror det er tilfeldig. Jeg kunne i så fall ha skrevet et make innlegg som deg bare med motsatt fortegn, at det diskriminerer menn Men jeg gir blaffen for å være helt ærlig, jeg liker ikke slike statuser der man utfordrer andre. Anonymous poster hash: f6194...a48
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Ja det er bare deg Anonymous poster hash: a640d...33d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Mest kvinner hos meg...er bibliotekar Anonymous poster hash: 4dba2...187
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har ikke den evnen at jeg blir provosert av filleting. Jeg ser at folk legger ut mye rart, men ser bare forbi det jeg synes er uinteressant. Og hvis noen sender meg en invitasjon eller tagger meg i et slik "nevne de beste bøkene"innlegg, så bare overser jeg de. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: d5e39...02b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Tenk deg alle mannfolk som raser over kvinners hjerter og teite statusen i forbindelse med kreftsaken (rosasløyfe)....! Garantert hevn!! Anonymous poster hash: 708a4...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå