Gå til innhold

Sex med gifte menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er ei av dem som har hatt ett forhold og noen ONS med gifte menn...

Jeg vet så godt at det er galt, men det er noe med det som gjør at jeg føler meg bra, rart nok.

Han ene hadde jeg ett forhold med på syv måneder, de to andre var bare ONS.

Jeg følte meg så bra der sammen med dem; at jeg var viktigere i livet for dem enn deres kone. Jeg kunne utkonkurrere konene deres!

Jeg var penere, mer interessant, sexiere.

Etterpå?

Følte meg som ei hore de ikke trengte å betale for.

Ingen av de tre er her med meg nå. Jeg er igjen alene.

Fortjener det, og jeg må jobbe med selvtillitten og selvrespekten min.

Anonymous poster hash: 32a57...52c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ofte sex med gifte menn. Liker sex og hater forpliktelser :D

Anonymous poster hash: af5d8...7db

Skrevet

Ja, jeg er ei av dem som har hatt ett forhold og noen ONS med gifte menn...

Jeg vet så godt at det er galt, men det er noe med det som gjør at jeg føler meg bra, rart nok.

Han ene hadde jeg ett forhold med på syv måneder, de to andre var bare ONS.

Jeg følte meg så bra der sammen med dem; at jeg var viktigere i livet for dem enn deres kone. Jeg kunne utkonkurrere konene deres!

Jeg var penere, mer interessant, sexiere.

Etterpå?

Følte meg som ei hore de ikke trengte å betale for.

Ingen av de tre er her med meg nå. Jeg er igjen alene.

Fortjener det, og jeg må jobbe med selvtillitten og selvrespekten min.

Anonymous poster hash: 32a57...52c

Jaha... 

Antar at du er ganske ung, siden du har et så dårlig selvbilde og tenker slik.

Du har egentlig bare lurt deg selv her, fordi du har hatt sex av helt andre årsaker enn nytelse årsaker i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 4e1d1...9b7

Skrevet

Kjenner meg igjen hi. Da heg var yngre hadde jeg sex med to stk som var i forhold. Den ene mannen knakk sammen og tilsto alt for dama si. Det ble et stygt brudd. Barn involvert og dama kontakta meg og skjelte meg ut. Jeg gjorde aldri noe lignende etter det. Jeg ødela en familie. Grusomt. Og nå sitter jeg her og har nettopp blitt gjort det samme mot selv. Bortsett fra med min mann var det følelser involvert. Det har pågått i lang tid og de var et par. Og er et par. Karma.

Anonymous poster hash: 52735...342

Skrevet

Folk som bevisst og informert har sex med gifte mennesker er så patetiske at det nesten er synd på dem.

Skaff dere litt selvrespekt. Skaff dere litt ansvarsfølelse. Skaff dere et liv!

Anonymous poster hash: 194b4...1b2

Skrevet

Folk som bevisst og informert har sex med gifte mennesker er så patetiske at det nesten er synd på dem.

Skaff dere litt selvrespekt. Skaff dere litt ansvarsfølelse. Skaff dere et liv!

Anonymous poster hash: 194b4...1b2

Trekant med paret da ;)? Eller sex med en av dem med den andres samtykke?

Er det like patetisk?

Anonymous poster hash: 4e1d1...9b7

Skrevet

Jeg har også vært som deg hi

Gjorde det UTEN noen glede, trodde jeg var 'kul'

Hater meg selv nå

Anonymous poster hash: 0c96e...8f5

Skrevet

Må bare le jeg. Er det virkelig mulig? Dere må virkelig være noen kryp. Ville aldri vurdert dette selv, men det har kanskje noe med at jeg føler meg vel og får de mennene jeg vil ha å gjøre. Hadde aldri villet være nummer to for noen og hadde aldri klart å gjøre noe slikt mot andre damer, selv de jeg ikke kjenner. Så ja, synes egentlig det er til pass for dere at dere føler dere som horer. På mange måter er det jo det dere er.

Anonymous poster hash: 16631...460

Skrevet

Hvorfor ha dårlig samvittighet?

Er mannen som har lovet evig troskap.

Hvis det hadde vært bra på hjemmebane hadde ikke mannen vært utro.

Anonymous poster hash: d8d1c...384

Skrevet

Forsovet sant, men nå handlet det vel om mer enn dårlig samvittighet. Kan ikke gjøre mye for damenes egen selvtillit å ikke være nummer en. Tror ikke det er de flotteste damene som holder på sånn. Mer de som ikke føler at de fortjener bedre.

Skrevet

Forsovet sant, men nå handlet det vel om mer enn dårlig samvittighet. Kan ikke gjøre mye for damenes egen selvtillit å ikke være nummer en. Tror ikke det er de flotteste damene som holder på sånn. Mer de som ikke føler at de fortjener bedre.

Tja, jeg vet ikke jeg... Hadde mannen min risikert både meg og familien vår for å få pult på en annen kvinne, da hadde jeg VIRKELIG ikke følt meg som nummer en!

Er vel ikke de flotteste mennene som flyr og peiser på andre damer heller, likevel blir mange av dem tilgitt og lever lykkelig videre i sine familieliv som om ingenting har skjedd. Da kan de ikke være SÅ grusomme likevel, og da bør ikke damene de peiser på få stempel som onde hekser heller. Er tross alt de gifte mennene som har gjort det største sviket.

Anonymous poster hash: 4bfab...b15

Skrevet

Haha, er du kjøpt og betalt av Tilsynet for høg moral? Det er det mest skjematiskmoralske innlegget jeg har hørt siden jeg snublet over en rabiat kristenblekke med tilståelser om synd og frelse.

Skrevet

Fordi du er penere??? Hjelpes..... et manfolk kan ha seg med selv den støggeste dame, bare de får dyppa den! Utroskap handler ikke om å være pen, lille venn!

Skrevet

Jeg har sex med gifte menn,to stk, og jeg har ikke dårlig samvittighet. Det er de som gjør noe galt,det er ikke meg. Om det er moralsk er en annen diskusjon.

Jeg får sex og ingen forpliktelser, for menn er jo ikke til å stole på uansett..

Anonymous poster hash: 083fa...da6

Skrevet

Jeg er ikke helt enig i at mennene ikke kan ha det bra hjemme hvis de er utro. Menn ser på sex som sex og for de kan det å være utro (da snakker jeg ONS) bare være en lyst der og da og dekke et behov. Trenger ikke å være noe galt med forholdet hjemme. Kvinner derimot pleier vel å dekke et behov som ikke nødvendigvis er kun sex når de er utro. Får de ikke oppmerksomhet, kjærtegn, blir sett etc hjemme så søker de dette andre steder. For meg blir det de enkelt å si at forholdet ikke kan være venta hvis de er utroe.

Uansett så er det mannens ansvar men jeg kan si med hånden på hjertet at jeg også la mye ansvar på kvinnen da jeg fikk vite at mannen min hadde vært utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...