Sunshine4 Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hei. Hvilke symptomer fikk du når du følte du var gravid/var gravid? Og hvilken uke? 6 dager siden IKM. Føler ikke jeg har så mange symptomer bortsett fra: Føler meg så varm hele tiden, lyst på sjokolade, mye mer utflod en vanlig, murring og mensen utblitt.Takker for svar
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Mageknip, svimmel, småkvalm , acne og dårlig matlyst !!! Fra uke 3 og fram til uke 16 Endret 15. oktober 2014 av Lykkelig mamma til 2 Prinser
Ladybird2014 Skrevet 18. oktober 2014 #3 Skrevet 18. oktober 2014 To dager før positiv test var jeg på storbyferie, og var så trøtt! Følte for å sove hele tiden, i tillegg gikk jeg oftere på do. Tydeligvis noe hormoner på ferde. Hadde ikke mistanke om graviditet. To daget senere viste en test gravid 2-3 uker. Resultatet sover søtt i sengen sin nå.
LilleMin17 Skrevet 21. oktober 2014 #4 Skrevet 21. oktober 2014 Det første jeg la merke til var kvalmen som begynte rett før forventet mens.. Den var der heletiden uten å bli verre eller bedre. Også måtte jeg oftere på toalett og var veldig sliten og trøtt. Jeg merket at brystene mine var spesielt følsomme, noe de aldri var ellers. hehe Da mens var to dager forsinket viste testen positiv. Var nesten 5uker da jeg fant ut
bambi93 Skrevet 16. desember 2014 #6 Skrevet 16. desember 2014 Jeg skulle hatt mensen for 7 dager siden, har hatt to positive tester de siste to dagene. To-tre dager før jeg skulle hatt mensen fikk jeg sinnsykt vondt i rygg/nakke/korsrygg, konstant kvalm med oppstøt (heldigvis ikke oppkast) og spiser som en hest, noe jeg ikke gjør til vanlig.. Ble også veldig mye trøttere, kunne sove hele dagen og hele natta uten problem.
*titte tei!* Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Jeg var en dag over forventet mens og fikk positiv test. Jeg er 4+4 nå og jeg har sykt oppblåst mage, fiser hele tiden, trøtt og brystene mine er grusomt ømme over alt. Oh joy
miss88 Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Ømme/voksende pupper, kvalme, økt luktesans, dårlig matlyst, veldig rar kvalm føelse veldig brått når jeg blir sulten, sterkere negler, veldig lite energi hele tiden, og ganske hormonell! Fra uke 5ca, er nå uke 13!
Abderittisk Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Heile kroppen var rar. Ikkje uvel, smerter eller noko, men var noko som rett og slett ikkje stemde heilt.
Pom-mom Skrevet 5. februar 2015 #11 Skrevet 5. februar 2015 oppblåst, død trøtt, kjempe kvalm. vondt i hode, super luktesans! tuller ikke når jeg sier at jeg kan lukte hva naboen har til middag i dag uten å ha gått ut døra.. bytter på å fryse & svømme i svette. uke 7+1 i dag & kvalmen er myye bedre håper det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå