ms.Pond Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg fikk et fantastisk råd her inne, i en tråd ang forsvunne sokker, om å putte skitne sokkepar rett i vaskepose, og når den er full hive hele posen i vaskemaskin, og i tørketrommel, og så bare rulle sokkene sammen igjen, tørre og rene. Åh, det har blitt en fest å vaske klær! Så tusen, tusen takk for et genialt råd Aldri en singel sokk, tar aldri mer enn et par minutter å samle sammen alle de rene sokkeparene og rulle de, og ingen "ensom sokk-kurv" på vaskerommet. Det har virkelig lettet det verste jeg visste med klesvasken! Evig takknemlig for det
Mia_73 Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Har aldri hørt om tipset før, så takk at du skrives om det her. Skal prøves!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Hm.... vurderer sterkt å kjøpe vaskepose, for jeg tror det er et sokkemonster her et sted også.... Takk for tips Anonymous poster hash: cde2e...460
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Genialt! Anonymous poster hash: d2836...b8b
Jentebror Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Supert tips. Mange single sokker her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå