Gå til innhold

Bekymringer


Paeonia

Anbefalte innlegg

Jeg var så dum (?) i dag at jeg tok en strimmeltest, en uke etter den forrige jeg tok. Siden det sannsynligvis gikk galt en stund før jeg begynte å blø ved sist spontanabort, har jeg tenkt at jeg skal ta en strimmeltest av og til, for å unngå at det samme skjer igjen.

Men i dag tok jeg altså en igjen - og dagens var litt svakere enn den jeg tok for en uke siden... Bilde her:

https://imageshack.com/i/pcgZQXzzj

 

Hva tror dere jenter? Har det gått galt igjen...? Har hatt smerter i magen de siste ukene, spesielt siste uka, har ikke vært redd for de strekke-/stikke-smertene nederst i magen, men har bekymra meg litt for de krampeaktige smertene... Har ikke blødd noe som helst. Men bekymrer meg - det gjør jeg...!

Noen tanker? Redd i kveld jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var så dum (?) i dag at jeg tok en strimmeltest, en uke etter den forrige jeg tok. Siden det sannsynligvis gikk galt en stund før jeg begynte å blø ved sist spontanabort, har jeg tenkt at jeg skal ta en strimmeltest av og til, for å unngå at det samme skjer igjen.

Men i dag tok jeg altså en igjen - og dagens var litt svakere enn den jeg tok for en uke siden... Bilde her:

https://imageshack.com/i/pcgZQXzzj

 

Hva tror dere jenter? Har det gått galt igjen...? Har hatt smerter i magen de siste ukene, spesielt siste uka, har ikke vært redd for de strekke-/stikke-smertene nederst i magen, men har bekymra meg litt for de krampeaktige smertene... Har ikke blødd noe som helst. Men bekymrer meg - det gjør jeg...!

Noen tanker? Redd i kveld jeg...

tror ikke det har noe å si, har disse strimmlene jeg også. dem er litt merkelig noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum (?) i dag at jeg tok en strimmeltest, en uke etter den forrige jeg tok. Siden det sannsynligvis gikk galt en stund før jeg begynte å blø ved sist spontanabort, har jeg tenkt at jeg skal ta en strimmeltest av og til, for å unngå at det samme skjer igjen.

Men i dag tok jeg altså en igjen - og dagens var litt svakere enn den jeg tok for en uke siden... Bilde her:

https://imageshack.com/i/pcgZQXzzj

 

Hva tror dere jenter? Har det gått galt igjen...? Har hatt smerter i magen de siste ukene, spesielt siste uka, har ikke vært redd for de strekke-/stikke-smertene nederst i magen, men har bekymra meg litt for de krampeaktige smertene... Har ikke blødd noe som helst. Men bekymrer meg - det gjør jeg...!

Noen tanker? Redd i kveld jeg...

Skjønner du blir bekymra, men har det ikke noe med om man har drukket mye/lite, når på dagen den er tatt osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det seiast jo at styrken på streken ikkje kan seie noko. Håpar du bekymrar deg utan grunn, og at det går bra denne gongen! Syns du skal spørre legen om dei kan måle hcg-nivået ditt heller (fordi om det ikkje nødvendigvis er sikkert det heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...