Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Det ser ut som om forholdet til barnets far er over nå. Det jeg lurer på er hvordan andre studenter som ikke har hovedomsorgen klarer seg økonomisk? Mest sannsynlig vil vi ha delt omsorg for barnet, og da faller jo OS bort. Lånekassen gir 8500 i mnd, hvordan gjør dere andre det? Det er jo ikke realistisk å jobbe 50% hvis man studerer fullt tenker jeg, og hvis jeg studerer på deltid så blir jo lånekasseutbetalingene enda mindre.. Hva gjør dere?? Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Hvorfor kan du ikke jobbe 50% selv om du studerer fullt? Jeg har to barn som jeg har mye alene, jobber fullt og studerer 50%, går fint det. Og du skal jo bare ha barna 50%. Hvis du får problemer med å forsørge deg selv og barna så kan du jo heller jobbe fulltid og studere deltid. Anonymous poster hash: e4a85...792
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Hva slags jobb har du? Måtte isåfall vært noe jeg kunne jobbe med den uken barnet er hos far.. Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Hva slags jobb har du? Måtte isåfall vært noe jeg kunne jobbe med den uken barnet er hos far.. Anonymous poster hash: b43a3...c99 Kontor, 0800-1600 - heldigvis med fleksitid Anonymous poster hash: e4a85...792
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Ja det hadde jo vært det beste. Vet ikke om det er så lett å finne seg en sånn jobb uten utdanning? Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Flere som har lyst å fortelle hva de gjør? Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Ha 40/60 omsorg for barnet, da får du os. Anonymous poster hash: bd5b2...280
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Det ser ut som om forholdet til barnets far er over nå. Det jeg lurer på er hvordan andre studenter som ikke har hovedomsorgen klarer seg økonomisk? Mest sannsynlig vil vi ha delt omsorg for barnet, og da faller jo OS bort. Lånekassen gir 8500 i mnd, hvordan gjør dere andre det? Det er jo ikke realistisk å jobbe 50% hvis man studerer fullt tenker jeg, og hvis jeg studerer på deltid så blir jo lånekasseutbetalingene enda mindre.. Hva gjør dere?? Anonymous poster hash: b43a3...c99 Få deg jobb på sykehjem feks. Da kan du ta masse vakter den uken ingen er hos far. Hva med pizzarestaurant? Jeg jobbet på Dolly. Annenhver helg og en ettermiddag i uka. Alltid mulighet for å jobbe mer. Anonymous poster hash: 7930c...b29
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg fikk bidrag fra far selv om vi hadde 50/50. Gikk på et studie med all undervisning var obligatorisk og mye praksis. Funket ikke å jobbe så mye da, dessverre. Jobbet ekstra den helgen barnet var hos far og jeg betalte hele barnehageregningen med den lønna. Anonymous poster hash: c0d26...ac6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg jobber i helsevesenet og kan derfor jobbe kvelder og helger. Jeg har et studie der alt er obligatorisk og det er mye praksis. Hadde det ikke vært for foreldrene mine hadde jeg ikke klart det. Far har også endel samvær. Anonymous poster hash: 9e5f2...c41
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #11 Skrevet 14. oktober 2014 Ha 40/60 omsorg for barnet, da får du os. Anonymous poster hash: bd5b2...280 Ja det hadde jo vært veldig greit, men jeg tror nok ikke far går med på dette. Tingen er at jenten bare er 3 år, og jeg selv syns jo ikke at 50-50 er bra for så små barn, men far har like god tilknytning til henne som meg, så jeg vet liksom ikke om jeg kommer noen vei med å kreve å få mesteparten av omsorgen.. Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #12 Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Det ser ut som om forholdet til barnets far er over nå. Det jeg lurer på er hvordan andre studenter som ikke har hovedomsorgen klarer seg økonomisk? Mest sannsynlig vil vi ha delt omsorg for barnet, og da faller jo OS bort. Lånekassen gir 8500 i mnd, hvordan gjør dere andre det? Det er jo ikke realistisk å jobbe 50% hvis man studerer fullt tenker jeg, og hvis jeg studerer på deltid så blir jo lånekasseutbetalingene enda mindre.. Hva gjør dere?? Anonymous poster hash: b43a3...c99 Få deg jobb på sykehjem feks. Da kan du ta masse vakter den uken ingen er hos far. Hva med pizzarestaurant? Jeg jobbet på Dolly. Annenhver helg og en ettermiddag i uka. Alltid mulighet for å jobbe mer. Anonymous poster hash: 7930c...b29 Det er et godt tips som jeg skal ta med meg. Takk Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #13 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg fikk bidrag fra far selv om vi hadde 50/50. Gikk på et studie med all undervisning var obligatorisk og mye praksis. Funket ikke å jobbe så mye da, dessverre. Jobbet ekstra den helgen barnet var hos far og jeg betalte hele barnehageregningen med den lønna. Anonymous poster hash: c0d26...ac6 Ga han deg bidrag frivillig da? Anonymous poster hash: b43a3...c99
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg fikk bidrag fra far selv om vi hadde 50/50. Gikk på et studie med all undervisning var obligatorisk og mye praksis. Funket ikke å jobbe så mye da, dessverre. Jobbet ekstra den helgen barnet var hos far og jeg betalte hele barnehageregningen med den lønna. Anonymous poster hash: c0d26...ac6 Ga han deg bidrag frivillig da? Anonymous poster hash: b43a3...c99 Han tjente vesentlig bedre enn meg og dersom den ene tjener vesentlig bedre enn den andre så kan man kreve bidrag også ved 50/50. Han gjorde det frivillig for han ville at barnet skulle ha det bra hos meg også. Så betalte jeg barnehagen og vi delte på resten. Anonymous poster hash: c0d26...ac6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #15 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg fikk bidrag fra far selv om vi hadde 50/50. Gikk på et studie med all undervisning var obligatorisk og mye praksis. Funket ikke å jobbe så mye da, dessverre. Jobbet ekstra den helgen barnet var hos far og jeg betalte hele barnehageregningen med den lønna. Anonymous poster hash: c0d26...ac6 Ga han deg bidrag frivillig da? Anonymous poster hash: b43a3...c99 Hvis far tjener bedre enn mor (eller omvendt) blir han bidragspliktig selv om de har 50/50-omsorg. Anonymous poster hash: e4a85...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå