Gå til innhold

Blødninger?


Kjerringa med agurken

Anbefalte innlegg

Er gravid i første trimester (4-5 uker på vei)men har hatt mange stikninger. For et par dager siden klarte jeg knapt å sette meg, og i dag kom det først en liten blødning og deretter en "stor" (friskt blod) . Nå kommer det bare brune rester på slutten av dagen. Kan dette være avslutningen på svangerskapet? Var hos legen nå og fikk bekreftet at jeg var gravid, men tester nå hcg i blodet over 2 dager for å se om det står stille, synker eller stiger. Hvor lenge blødde dere ved sa eller ma? Akkurat nå sitter jeg bare her trist og tom og bare venter på torsdagen for neste blodprøve. Tårene triller og livet er ikke så greit. Jeg har bare mensen en gang i året og vi har prøvd i 1.5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Blødninger er jo ikke uvanlig, men det kan - som du sikkert alt har googlet deg til - være tegn på at alt ikke er som det skal. Jeg mistet for en uke siden, og spotter litt brunt enda. Blødde friskt en stund (flere dager) men da etter å ha fått tabletter for å hjelpe kroppen med å få alt ut. Kommer også 'klumper' (beklager detaljer), så hvis blødningen gir seg nå, er alt sikkert bra:) Vær positiv - det går helst bra :) klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blødd kraftig siden første innlegg, og har vel egentlig innsett at kampen er tapt. Har måtte ty til store mengder paracet og ibux i hele dag for å prøve å holde smertene i sjakk. Massiv hodepine og krampetrekninger i underlivet, magen og korsryggen (minner om rier) som har vart hele dagen og tatt seg opp nå på kvelden. Siste hcG prøven bare bekrefter det offisielt...

Skal til Gyn pol for utredning i november så da blir det vel kanskje litt hjelp å få. Takk for trøstende ord Augustfrua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg var på Gyn Pol for utredning nå på mandag, og har begynt på Provera. Hun mente at innen jul neste år så skulle vi nok ha fått igang en graviditet, så det er jo positivt nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...