Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hva er ønskene deres? Hvor gsmle er de? Og skal de få det de øsnker? Anonymous poster hash: a71ee...a31
QueeenBeee Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 4 og 6. De ønsker seg lego og ja det skal de få.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 4 år og hans største ønske er en skogsmaskin fra bruder. Regner med at han kommer til å få den Anonymous poster hash: 11778...e2b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Han er 4 år og ønsker seg Brannmann Sam stasjon + Jupiter. Han får stasjonen + alt tilbehør så han kommer til å bli helt i hundre. Ellers ønsker han seg lego, lego, lego, lego. Det får han også til jul i bøtter og spann siden han har sagt til alle at han ønsker seg lego. Anonymous poster hash: 2da87...595
suseduse Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Kommer det Lego minecraft? Ahh, så kult, takk for tips da veit jeg hva min 8 åring ønsker seg! Blir det tilsalgs i alle lekebutikker? Så jo nå til bursdagen at det var kommet litt minecraft duppeditter, men Lego er mye bedre
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Han her er 14 mnd nå, og fikk anfall i helga når vi måtte gå videre fra lekeverktøybenken på ikea i helga. Så han får den til jul :-) Anonymous poster hash: d727d...98a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 3 år og ønsker seg båt. Har ikke klart å få ut av ham hva slags båt, håper ikke han mener sånn til å sitte i. Lurte på å kjøpe en sånn Elias båt med motor. Anonymous poster hash: 2a7a0...a7f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Kommer det Lego minecraft? Ahh, så kult, takk for tips da veit jeg hva min 8 åring ønsker seg! Blir det tilsalgs i alle lekebutikker? Så jo nå til bursdagen at det var kommet litt minecraft duppeditter, men Lego er mye bedre Ja, kommer flere sett og de ser veldig bra ut. 8 åringen her gleder seg veldig:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Min ønsker seg disney infinity 2 , lego super heros(?) og minecraft . Ellers ønsker han seg trashpack serie 7 og trashpack bil og zomlings med hus . Han er 6 år å får nok alt på lista ( ikke bare fra meg da . ) Anonymous poster hash: c4629...620
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #11 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Kommer det Lego minecraft? Ahh, så kult, takk for tips da veit jeg hva min 8 åring ønsker seg! Blir det tilsalgs i alle lekebutikker? Så jo nå til bursdagen at det var kommet litt minecraft duppeditter, men Lego er mye bedre Ja, kommer flere sett og de ser veldig bra ut. 8 åringen her gleder seg veldig:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Sikkert et dumt spørsmål, men hva gjør de med disse etter at de har bygget dem egentlig? Leker de med dem? Anonymous poster hash: 2a7a0...a7f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #12 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Kommer det Lego minecraft? Ahh, så kult, takk for tips da veit jeg hva min 8 åring ønsker seg! Blir det tilsalgs i alle lekebutikker? Så jo nå til bursdagen at det var kommet litt minecraft duppeditter, men Lego er mye bedre Ja, kommer flere sett og de ser veldig bra ut. 8 åringen her gleder seg veldig:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Sikkert et dumt spørsmål, men hva gjør de med disse etter at de har bygget dem egentlig? Leker de med dem? Anonymous poster hash: 2a7a0...a7f Gjør vel det samme med dem som med annen Lego; leker med det:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0
Elskerhøsten2014 Skrevet 14. oktober 2014 #13 Skrevet 14. oktober 2014 Min elsker lynet, jake pirat og fantorangen,så blir vel noe med det han er 20mnd
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #14 Skrevet 14. oktober 2014 Her e veldig mange ønsker. Høyst står den nye Disney infinity super heroes og Lego minecraft som slippes i november. Det blir nok helt klart liggende under juletreet:-)) Han er foresten 8 år. Sålenge ikke ønskene koster enorme summer ser jeg ingen grunn til ikke å oppfylle dem;-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Kommer det Lego minecraft? Ahh, så kult, takk for tips da veit jeg hva min 8 åring ønsker seg! Blir det tilsalgs i alle lekebutikker? Så jo nå til bursdagen at det var kommet litt minecraft duppeditter, men Lego er mye bedre Ja, kommer flere sett og de ser veldig bra ut. 8 åringen her gleder seg veldig:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Sikkert et dumt spørsmål, men hva gjør de med disse etter at de har bygget dem egentlig? Leker de med dem? Anonymous poster hash: 2a7a0...a7f Gjør vel det samme med dem som med annen Lego; leker med det:-)) Anonymous poster hash: f105a...ae0 Jeg lekte med lego da jeg var liten, men hadde ingen sånne sett. Bare standardklosser og noen takklosser, bygde etter fantasien, tok det fra hverandre og bygde noe annet. Men med disse settene er det vel bare en bestemt ting man bygger? Også lar man det bare forbli sånn, og leker med det sånn, eller? Anonymous poster hash: 2a7a0...a7f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #15 Skrevet 14. oktober 2014 Mine ønsker seg isbitmaskin 8,9 og 14 år Anonymous poster hash: ca08d...13a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #16 Skrevet 14. oktober 2014 Brannstasjon,postmann pat bil,knerten filmer,Karsten og petra filmer. Karsten og Petra filmen har vi ønsket oss til han,resten kjøper jeg i gave til han. Anonymous poster hash: a7101...e9d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #17 Skrevet 14. oktober 2014 Han er 3 år. Anonymous poster hash: a7101...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå