Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 mannen min og jeg begynte å krangle (diskret) utenfor jobben vår tidligere i dag. Eller vet ikke om jeg skal kalle det krangel da jeg sa at jeg var veldig irritert på ham ettersom han hadde lovet noe som han siden ikke klarte å holde. Han ble fort amper og begynte skjelle meg (lavt i stemmen) ut. Det var noen som gikk forbi men ingen så eller tilsynelatende hørte noe. Jeg sto og så ned i bakken fordi jeg ble så lei meg og gråt stille mens han sto der og hisset seg opp fordi han mente jeg tvang ham til å krangle forann kollegaer. Jeg gjorde jo ikke det føler jeg. også gikk han bare derfra. Det siste han sa var "dette gidder jeg ikke, nå går jeg", også ble jeg bare stående å gråte for meg selv. Er jeg overfølsom? Var det ikke skikkelig dårlig å bare forlate meg på plassen der? Anonymous poster hash: 0ae28...49c
Gjest Pusikatt Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Nei, jeg ville høyst sannsynlig også gått min vei, istedetfor å stå å diskutere med min kjære ute på gata. Han var sur, du var sur, ingen av dere har overreagert eller gjort noe feil eller riktig
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Å gråte er ikke et "hemmelig våpen" kvinner kan bruke i en krangel. Dere var begge sure, begge hadde skyld i krangelen. Skjønner godt at mannen ikke gadd å snu helt om midt i krangelen bare fordi du gråt, det hadde ikke jeg heller klart. Anonymous poster hash: c9dea...2cb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Jo, det var dårlig gjort. Han visste at du skulle på jobb, og det er råttent å bare forlate deg når han visste at du var fortvilet, og senere måtte på jobb og late som om alt var normalt. Jeg synes dette er langt over måten man kan behandle hverandre på! Anonymous poster hash: 4ef71...688
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Hvorfor tar du det for gitt at HI bruker gråt som et våpen? Det å gråte når man opplever emosjonelle topper er helt normalt. For noen skjer dette lettere enn hos andre. Høres ut som om du tror HI trykket på en knapp og så kom tårene. Anonymous poster hash: 4ef71...688
Elsker livet Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg syns det er vanskelig å svare på når jeg ikke vet så mye rundt situasjonen. Men det som var dårlig var det mannen din sa. Han kunne heller sagt at dette fikk dere diskutere hjemme. Mange av oss kvinner er vel overfølsomme. Jeg gråter jeg også om jeg føler meg misforstått eller urettferdig behandlet av mannen. Det er ikke for å bruke det som noen våpen, det bare skjer selv om jeg prøver alt jeg kan for å kontrollere det. Dessute er det ikke noe effektivt våpen for oss som beklagligvis tar det ofte i bruk, men det letter ofte på trykket og fører en et sted fremover.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Hvorfor tar du det for gitt at HI bruker gråt som et våpen? Det å gråte når man opplever emosjonelle topper er helt normalt. For noen skjer dette lettere enn hos andre. Høres ut som om du tror HI trykket på en knapp og så kom tårene. Anonymous poster hash: 4ef71...688 Var ikke jeg som skrev det om våpen og her vil Hi tydelig ikke svare når hun ikke fikk de svarene hun ville ha. Igjen? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg blir også veldig emosjonell under diskusjoner, og kan fort gråte. Utrolig irriterende, men.. I en sånn situasjon ville jeg også blitt nedbrutt, mest fordi jeg hater å bare gå fra en krangel og la det henge i luften. Spesielt hvis vi da ikke skal snakke på flere timer grunnet jobb osv. Snakk med mannen din, prøv å unngå diskusjoner på tidspunkt du vet passer dårlig. Be om rolig kommunikasjon hvor dere kommer til enighet og dere begge får si deres sak. Prøv å ikke lag noe stort utav bagateller. Klem Anonymous poster hash: b6a83...54f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Gråter du ofte når du ikke får det som du vil? Har du aldri forandret mening om noe? Anonymous poster hash: 6b5ee...e4a Hvorfor tar du det for gitt at HI bruker gråt som et våpen? Det å gråte når man opplever emosjonelle topper er helt normalt. For noen skjer dette lettere enn hos andre. Høres ut som om du tror HI trykket på en knapp og så kom tårene. Anonymous poster hash: 4ef71...688 Enig. Å påstå at tårer brukes som manipulasjon er nettopp en hersketeknikk som ofte brukes som et våpen mot kvinner. Folk gråter uten å kunne stoppe når de er lei seg og opprørt, enkelt og greit. Det er dessuten stor forskjell på å diskutere/ småkrangle, og å skjelle ut noen. Anonymous poster hash: 63d5b...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå