Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Er dere lykkelige igjen? (Trenger en god porsjon håp). Anonymous poster hash: 7a6a3...970
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg var ikke gift, men samboer da,men har vært gjennom samlivsbrudd med barn. Jeg er veldig lykkelig idag,men skal innrømme at det første året var tøft. Men nå er jeg faktisk bare glad for at det gikk som det gikk. Anonymous poster hash: c8937...1fe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, på 12 året. Gresset er grønnere på den andre siden av og til. Anonymous poster hash: 41026...965
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, det er jeg Barna har det også bedre, men det må sies at eksmannen og jeg har strukket oss langt for å ha et over gjennomsnittet godt samarbeid. Vi er på juleavslutninger, bursdager osv sammen. Nye kjærestene våre er også med. Vi snakker sammen daglig på telefonen og prøver generelt å gjøre det beste ut av situasjonen for barna. Vi har begge svelget en god del kameler og det var tøft i starten. Men jeg har aldri vært så lykkelig som det jeg er nå!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, det er jeg. Men, gikk først på en smell, da min eks. nektet å samarbeide. Til slutt gav jeg opp, og sa han måtte jobbe selv for et godt forhold til barna. Da skjerpet han seg litt. Har et greit forhold i dag, selv om han bor mange timer fra barna. Nå klager han på at barna ikke vil til han, men de er snart voksne og har skjønt hvordan han sviktet de. Og eg er lykkelig med ny mann, og han stiller 100% opp for både meg og barna. Anonymous poster hash: 29040...297
Mandala Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, det er jeg Barna har det også bedre, men det må sies at eksmannen og jeg har strukket oss langt for å ha et over gjennomsnittet godt samarbeid. Vi er på juleavslutninger, bursdager osv sammen. Nye kjærestene våre er også med. Vi snakker sammen daglig på telefonen og prøver generelt å gjøre det beste ut av situasjonen for barna. Vi har begge svelget en god del kameler og det var tøft i starten. Men jeg har aldri vært så lykkelig som det jeg er nå! Dette beskriver min situasjon. Jeg snakker ikke med ekssamboeren hver dag, men vi har en løpende dialog rundt barna, oppdragelse og ting generelt.
LME1001 Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, det er jeg Barna har det også bedre, men det må sies at eksmannen og jeg har strukket oss langt for å ha et over gjennomsnittet godt samarbeid. Vi er på juleavslutninger, bursdager osv sammen. Nye kjærestene våre er også med. Vi snakker sammen daglig på telefonen og prøver generelt å gjøre det beste ut av situasjonen for barna. Vi har begge svelget en god del kameler og det var tøft i starten. Men jeg har aldri vært så lykkelig som det jeg er nå! Fantastisk! Håper jeg aldri blir skilt, men hvis jeg gjør vil jeg gjøre alt i min makt for å oppnå det du beskriver her. Ungene deres har fantastiske foreldre og steforeldre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå