Gå til innhold

er så såret.. dette svarte min mann da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fiksa barnevakt imorgen.. Bestilt bord på resturant og kjøpt kinobilletter. "hva på en onsdag, skal jeg grue meg hele fsen på jobb da hvis jeg er drit sliten?. Vi er Aldri ute å gjør noe sammen. 10 år sammrn nå og har enda til gode å spise ute sammen. Kun gjort det på ferier og da må man jo.... Ptøvde gjøre noe hyggelig men det var jo bånn i bøtta for han. Men trene eller spille kamp etter jobb- det orker han... 3-5 ganger i uka faktisk. Dagens syt..

Anonymous poster hash: 99334...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen *

Anonymous poster hash: 99334...e36

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Da hadde jeg svart "greit, men da blir du hjemme og så tar jeg med ei venninne i stedet..men vi burde vel kanskje bestille en time hos familievernkontoret for jeg føler meg veldig lite prioritert!"

Fy søren så skuffa jeg hadde blitt :(

"Grue meg hele dagen på jobb om jeg er sliten".. GRUE seg? Å gjøre slike ting med kjæresten burde være koselig og avslappende, ikke stress!

Skrevet

Da hadde jeg svart "greit, men da blir du hjemme og så tar jeg med ei venninne i stedet..men vi burde vel kanskje bestille en time hos familievernkontoret for jeg føler meg veldig lite prioritert!"

Fy søren så skuffa jeg hadde blitt :(

"Grue meg hele dagen på jobb om jeg er sliten".. GRUE seg? Å gjøre slike ting med kjæresten burde være koselig og avslappende, ikke stress!

Signerer denne

Anonymous poster hash: 6b390...cc2

Skrevet

For en dust!!!

Anonymous poster hash: d6c95...3f0

Skrevet

For en idiot!

Tror ikke jeg hadde vært hjemme når han kom fra jobb, ikke dagen etter der heller... And so on

Skrevet

Enig med både Syltebærtyttetøy (må holde tungen rett i munnen får å få det riktig :P ) og skinnfilla.

Mannen din er altså i form til å trene og være ute med kompiser 3-5 dager pr uke, men én middag med deg det orker han ikke. Tror ikke jeg tar så veldig feil om jeg da antar at det er du som alltid er hjemme med barna når han er ute og lever sitt egotrippliv?

Familievernkontoret asap!!!

Jeg hadde avlyst middagen med mannen, avlyst barnevakten og fortalt ham at han fikk være hjemme med ungene og så ville jeg tatt med min beste venninne på middag og begynt å planlegge fremtiden min.

Livet er altfor kort til å kaste det bort på en sånn uempatisk egoist som din mann som tydeligvis heller ikke respekterer deg.

Fy flate for en dust!

Anonymous poster hash: a2d6a...9d3
Skrevet

Det høres ut som om du kunne ha overtatt eksmannen min (men så vidt jeg vet er han fremdeles singel). Han var på akkurat samme måten. Prioriterte alt annet enn tid med meg (og med barna). Dessverre hjalp ikke familievernkontoret for oss.

Anonymous poster hash: 6d7f8...0d9
Skrevet

No words other than: for en idiotisk mann du har!

Anonymous poster hash: 232a6...3c3

Skrevet

Uff, nå fikk jeg ordentlig vondt av deg hi! Jeg hadde blitt fryktelig lei meg :( Synes du har fått noen gode råd over her.

Anonymous poster hash: 574a1...b69

Skrevet

Noen menn takler overraskelser veldig dårlig. Jeg tipper resultatet hadde vært annerledes hvis du la det frem slik:

"Du, jeg har lyst til at vi to skal gjøre noe hyggelig sammen. Hva sier du hvis jeg skaffer barnevakt og bestiller et bord til oss på XXX for eksempel på torsdag?"

Anonymous poster hash: 42fef...ee8

Skrevet

Be mannen din om å sende ein stand-in på daten om det er slik at han sjølv ikkje har lyst.

Skrevet

Dette minner meg om en historie med et ektepar jeg kjenner. Han prioriterte alt annet enn kona og familien og en dag da kona hadde en overraskelse med kino og middag ble han sur fordi det kræsja med en fotballkamp på tv.

De er skilt i dag.

Lykke til HI, mannen din er en kronidiot.

Skrevet

Dårlig gjort! Håper du tok med deg noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...