Gå til innhold

Pierre Robert ull til voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker har godt utvalg av dette? Bor i Oslo.

B.m Frysepinna

Anonymous poster hash: 089a5...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pierre Robert har elendig kvalitet. Ulla er elendig, ditto er trusene deres.

Anbefaler deg å finne noe annet.

Anonymous poster hash: b0bc5...37d

Skrevet

Rema og rimi selger i matbutikk

Anonymous poster hash: 7c12d...64f

Skrevet

Så og si alle matbutikker selger Pierre Robert. Men Coop Obs har vel noe bedre utvalg enn de fleste.

Men skal du først på Coop Obs ville jeg heller kjøpt Janus, en del bedre i kvalitet.

Anonymous poster hash: 3e8fd...8e7
Skrevet

Vant ikke de best i test på ull?

Hi

Skrevet

Vant ikke de best i test på ull?

Hi

Det vet jeg ikke - men jeg var kjempefornøyd første gang jeg kjøpte, så jeg kjøpte masse til meg, ungene og mannen samt sikkert 20 truser (ikke ull).

Ullen får små hull og trusene hår opp i limet og sømmene.

Nå bytter jeg ut alle trusene - gidder ikke mer, og ullen byttes ut fortløpende. Mine og mannens ullgenser som kan brukes på hytta så lenge det "bare" er masse småhull.

Anonymous poster hash: b0bc5...37d

Skrevet

Jeg bor i kalde Finnmark og bruker ull fra september til mai. Er mye på tur også. Jeg har god erfaring med Pierre Robert. Holder varmen og fasongen, har ikke opplevd å få hull før etter 2-3 år med jevnlig bruk.

Bruker Pierre Robert, Janus og Devold.

Anonymous poster hash: 83756...005
Skrevet

Det har ikke blitt hull i ungene sitt fra P.R iallfall

Hi

Skrevet

Da lurer jeg på om dere som sliter med ullen fra PR (og event. andre merker) vasker ullen feil? Altså med vanlig vaskepulver, for høy temperatur ol. For her går all PR ulla glatt i arv eller for salg selv etter to sesongens bruk på et barn. Jobber i barnehage og har i alle år sett mye ødelagt ull, stiv og ubehagelig og full av småhull, pga. feil vasking av klærne. Dette gjelder forøvrig også andre typer klær, mye feilvasking ute og går, klærne blir utrolig fort ødelagt da, noe som egentlig er veldig synd da riktig behandling kan gjøre at klærne kan holde seg mye lenger og gå i arv uten å se ut som "sarveklær".

Anonymous poster hash: e6c8c...2b3

Skrevet

Da lurer jeg på om dere som sliter med ullen fra PR (og event. andre merker) vasker ullen feil? Altså med vanlig vaskepulver, for høy temperatur ol. For her går all PR ulla glatt i arv eller for salg selv etter to sesongens bruk på et barn. Jobber i barnehage og har i alle år sett mye ødelagt ull, stiv og ubehagelig og full av småhull, pga. feil vasking av klærne. Dette gjelder forøvrig også andre typer klær, mye feilvasking ute og går, klærne blir utrolig fort ødelagt da, noe som egentlig er veldig synd da riktig behandling kan gjøre at klærne kan holde seg mye lenger og gå i arv uten å se ut som "sarveklær".

Anonymous poster hash: e6c8c...2b3

Jeg er veldig nøye på klesvask, ikke mye som blir feilvasket her.

Pierre Robert ullen jeg hadde ble vasket på ullprogram med Milo, akkurat som all annen ull også blir. PR ullen ble småhullete bare etter to gangers vask, og kun den, det andre var like fint og holdt både den og neste sesong.

Nå har ikke jeg gitt PR noen flere sjanser jeg da, så kan jo være bare det settet vi var uheldige med. Men ull er dyrt og jeg eksperimenter ikke mer enn nødvendig så lenge der er andre og bedre merker på markedet.

Bruker mye Janus, Cubus og Reflex og det tåler vask etter vask, og mye bruk, år etter år(går i arv)

Anonymous poster hash: 3e8fd...8e7

Skrevet

Kjøp aclima <3

Anonymous poster hash: 8e850...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...