Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Noen som er klar for de listene?? Anonymous poster hash: a6798...77d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Vi skal ha julen hjemme hos oss i år, så jeg driver å vasker ned kjøkkenet nå Anonymous poster hash: e8dd8...2a9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Holder på å ordne til jul. Nå er det mest julegaver som ordnes, men har endel små prosjekter på huset som må gjøres ferdig. Male taket må bli ferrdig før jul hvertfall, og da blir alt dratt frem og vasket bak. Jeg styrer vel igrunn ikke så veldig til jul, eneste er at vi må bli ferdig med mest mulig før desember da vi har lite tid i desember. Det er mnd med mest jobb og ugunstige arbeidstider, så den tiden vi har vil vi bruke sammen med barna på kos. Lager kalenderr til barnetbarnet gjør jeg, begynner å komme ajuor nå. Anonymous poster hash: 90ee9...806
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Kjøp 2 juleblad allerede... prøver å vente til etter halloween, men har begynt å planlegge litt . Anonymous poster hash: a5bc2...f8f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Her venter vi iallfall til november Har allerede kjøpt noen gaver, og vet hva resten skal få. Tenker å få unna resten av gavene og vaske i november. Så skal vi bare kose oss i desember. Anonymous poster hash: 0319b...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå