Gå til innhold

Vannflasker i julegave.. Er disse greie til skolebarn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannflasker ja.. blir neppe noen høydare, men sikkert kjekt å ha. Ikke at jeg kan begripe hvorfor du valgte akkurat Stelton til barn? De er jo verken kule eller spesielt praktiske med skrukork osv..

Anonymous poster hash: eff0c...ac2
Skrevet

Enig med #3 :)

Anonymous poster hash: eff0c...ac2
Skrevet

Ville heller kjøpt de som nr 3 linker til ja!

Skrevet

Mine foretrekker helt klart camelback. Ingen av de hadde brukt de du har handlet inn.

Anonymous poster hash: 761e3...696
Skrevet

Helt enig ang camelbak-flaskene. Mitt barn har to stykker, og bruker de døgnet rundt. Har aldri drukket så mye vann før.

Anonymous poster hash: 48992...1e1
Skrevet

Min niese på 8 år ønsket seg camelbak-flaske til bursdagen sin i sommer, og mine barn på 10 og 13 ønsker seg de flaskene fra barerips med navn på.

Er veldig glad i camelbak, og de med navn på er helt geniale både på skolen og på trening.

Stelton har jeg ingen erfaring med. Vi får jo egentlig aldri nok drikkeflasker, men skal de brukes på skolen og på tur må de være helt tett og ikke lekke. Da er camelbak supre.

Anonymous poster hash: 6a27f...675
Skrevet

De er fullstendig ubrukelig! Meldte meg inn i en bokklubb og fikk gavekort som kunne brukes på div produkter. Kjøpte da en slik flaske. Det er fullstendig umulig å drikke av den uten å grise! :o Men tett er den.. ;)

Anonymous poster hash: 1e3a1...521

Skrevet

De er fullstendig ubrukelig! Meldte meg inn i en bokklubb og fikk gavekort som kunne brukes på div produkter. Kjøpte da en slik flaske. Det er fullstendig umulig å drikke av den uten å grise! :o Men tett er den.. ;)

Anonymous poster hash: 1e3a1...521

Pokker da! Det var det jeg også gjorde! 😂

Jaja, la gå..

Anonymous poster hash: eeeb4...ff4

Skrevet

Jeg selger vannflasker i min jobb. Disse Steltonflaskene er komplett jævlige, og spesielt til barn. For det første renner vannet alle veier hvis du ikke har oppdaget teknikken bak drikketuten eller lokket.

For det andre er de vonde å drikke av. Nei, gå for Camelbak du. Jeg ber deg.

Anonymous poster hash: d1177...272
Skrevet

Jeg selger vannflasker i min jobb. Disse Steltonflaskene er komplett jævlige, og spesielt til barn. For det første renner vannet alle veier hvis du ikke har oppdaget teknikken bak drikketuten eller lokket.

Men jeg har allerede bestilt de..:/

Skrevet

Men jeg har allerede bestilt de..:/

Da kan du jo beholde dem selv og heller kjøpe en skikklig gave. Som voksen kan du sikkert klare å bruke dem uten at det blir for mye søl.

Anonymous poster hash: 5ba12...c76

Skrevet

Camelbak er ikke verdt pengene. De holder ikke tett.

Anonymous poster hash: 81cce...dee

Skrevet

Alle våre camelbak flasker holder tett.

Skrevet

Så dumt at du spurte etter å ha kjøpt... Denne flasken egner seg ikke for barn. Generelt syns jeg vannflaske er en topp gave, de fleste barn får nok leker og fjas til jul og mine barn på 4 og 8 syns det er stas med ny flaske/matboks.

Kjøpte fra barerips til dem i fjor og de har vært helt supre.

Anonymous poster hash: a99e9...aa5

Skrevet

Camelbak er ikke verdt pengene. De holder ikke tett.

Anonymous poster hash: 81cce...dee

Da må du klage, camelbak er det garanti på!

Om den ikke er tett lenger fordi ungen har tygd på munnstykket får du kjøp nytt.

Her i huset har vi 7-8 camelbakflasker, alle tette (men har måttet kjøpe nytt munnstykke til minstemor en gang.

Anonymous poster hash: 6a27f...675

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ikke minst så er vel Camelback fri for alskens skit stoffer?

Jeg har begynt å kaste flasker som jeg ikke vet hva er i; har fått mye forskjellig og når det eneste som står er "made in xxx" så stoler jeg ikke på at det er trygt.

Dette er noe som ungene har vannet sitt i, de spiser på munnstykket osv, så derfor er jeg heller litt pirkete på sånt.

Forøvrig har vi flere Camelback flasker og har aldri hatt lekkasje! Blir nye med navn til jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...