Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Nevøen min har bursdag, og jeg har ingen peiling på hva jeg skal kjøpe. Han driver med programmering, er veldig skoleflink, leser tykke, avanserte bøker på engelsk. Ikke spesielt interessert i sport (driver med kampsport). Vet at han ser blant annet på dr Who, så han er sikkert interessert i sci-fi. Idéer til gave? Tenkte kanskje på en tegneserie eller noe. Åtteåringen her leser percy Jackson graphic novels, de er fine, men sikkert litt barnslige for en trettenåring. Andre tips i den gata? Eller noe helt annet😊 Anonymous poster hash: 04941...da4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har en slik en selv, og der er de beste gavene penger. Vet det er kjedelig, men han sparer til dyre ting og da er det supert med penger til jul og bursdag Feks sparer han nå til noe som koster ikke mindre enn kr 15.000 og det blir jo umulig/ta evig lang tid å kjøpe dersom han ikke får pengegave En annen løsning er gavekort hos bokhandel. Min er i allefall såpass sær at det nytter ikke for andre å kjøpe bøker til han, det må han gjøre selv. Anonymous poster hash: 77af6...cf8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Dersom du vil gi tegneserie ville jeg gått på outland el og hørt med dem. Min bror likte Sandman da han var på den alderen (og senere) :-) Litt kule tskjorter med feks doktor who-tema fra nett kan være en annen idé? Anonymous poster hash: cb832...579
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Gavekort på Steam eller Spendon (de brukes til å betale for spill online). Kjøpes på GameStop. Evt penger. T-skjorter med aktuelt tema (Minecraft, Wow, Big Bang Theory, Star Wars, dr Who, Hobbiten) er populært her i gården. Det samme er allskens duppeditter til data, avanserte headsets feks.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Penger er flott, det er det jeg vanligvis gir, men vi har akkurat flyttet inn i nytt hus og er litt nedsyltet i gjeld for øyeblikket. Kjipt å gå ned på beløpet jeg vanligvis gir Tenkte jeg skulle spare litt, og bestille fra amazon. Sandman så fryktelig skummel ut. Men eldste hos oss er ti, så hva vet vel jeg skjer masse på tre år. Takk for fine tips! Anonymous poster hash: 04941...da4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 jeg tenker japanske tegneserier kan være tingen, kan anbefale serien Death note er en serie med 12 bøker, så du kan jo evt kjøpe de 2-3 første. men litt skummel er den da, så spørs kanskje litt hvor moden han er. Handler kort fortalt om en dagbok du kan skrive navn i, og da dør den personen. hvis han liker fantasy så er jo Ringenes Herre midt i blinken, men de har han kanskje lest i så fall?Ellers er Otori-serien (begynner med "Det syngende gulvet) er en veldig god fantasyserie for de eldste ungdommene (finnes på engelsk også). Så har du jo den nye norske serien Ravneringene, som begynner med "Odinsbarn" Anonymous poster hash: e0308...461
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #8 Skrevet 14. oktober 2014 jeg tenker japanske tegneserier kan være tingen, kan anbefale serien Death note er en serie med 12 bøker, så du kan jo evt kjøpe de 2-3 første. men litt skummel er den da, så spørs kanskje litt hvor moden han er. Handler kort fortalt om en dagbok du kan skrive navn i, og da dør den personen. hvis han liker fantasy så er jo Ringenes Herre midt i blinken, men de har han kanskje lest i så fall? Ellers er Otori-serien (begynner med "Det syngende gulvet) er en veldig god fantasyserie for de eldste ungdommene (finnes på engelsk også). Så har du jo den nye norske serien Ravneringene, som begynner med "Odinsbarn" Anonymous poster hash: e0308...461 Takk for fine tips! Skal sjekke den otori-serien! Odinsbarn leser faktisk åtteåringen nå. Kanskje den er for skummel? Ringenes herre har han nok lest HI Anonymous poster hash: 04941...da4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 jeg tenker japanske tegneserier kan være tingen, kan anbefale serien Death note er en serie med 12 bøker, så du kan jo evt kjøpe de 2-3 første. men litt skummel er den da, så spørs kanskje litt hvor moden han er. Handler kort fortalt om en dagbok du kan skrive navn i, og da dør den personen. hvis han liker fantasy så er jo Ringenes Herre midt i blinken, men de har han kanskje lest i så fall? Ellers er Otori-serien (begynner med "Det syngende gulvet) er en veldig god fantasyserie for de eldste ungdommene (finnes på engelsk også). Så har du jo den nye norske serien Ravneringene, som begynner med "Odinsbarn" Anonymous poster hash: e0308...461 Takk for fine tips! Skal sjekke den otori-serien! Odinsbarn leser faktisk åtteåringen nå. Kanskje den er for skummel? Ringenes herre har han nok lest HI Anonymous poster hash: 04941...da4 Bare hyggelig:) Er i et litt nerde-miljø selv kan du si, og både jeg og samboeren min leste Otori-serien da vi var tenåringer (som ikke er så veldig lenge siden, er 23 nå ) Jeg har ikke lest Odinsbarn selv, men jobber deltid i bokhandel og tenkte at jeg sikkert ville elsket den da jeg var litt yngre. vet ikke hvor skummel den er, men den ligger i aldersgruppen 12-16 år hos oss i allefall:) En annen tegneserie som guttene i gjengen her elsker er Naruto-serien, finnes både som tegneserie og tv-serie, men har ikke noen kjenneskap til den selv da. Blir litt revet med, dette var en morsom oppgave:D Anonymous poster hash: e0308...461
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #10 Skrevet 14. oktober 2014 jeg tenker japanske tegneserier kan være tingen, kan anbefale serien Death note er en serie med 12 bøker, så du kan jo evt kjøpe de 2-3 første. men litt skummel er den da, så spørs kanskje litt hvor moden han er. Handler kort fortalt om en dagbok du kan skrive navn i, og da dør den personen. hvis han liker fantasy så er jo Ringenes Herre midt i blinken, men de har han kanskje lest i så fall? Ellers er Otori-serien (begynner med "Det syngende gulvet) er en veldig god fantasyserie for de eldste ungdommene (finnes på engelsk også). Så har du jo den nye norske serien Ravneringene, som begynner med "Odinsbarn" Anonymous poster hash: e0308...461 Takk for fine tips! Skal sjekke den otori-serien! Odinsbarn leser faktisk åtteåringen nå. Kanskje den er for skummel?Ringenes herre har han nok lest HI Anonymous poster hash: 04941...da4 Bare hyggelig:) Er i et litt nerde-miljø selv kan du si, og både jeg og samboeren min leste Otori-serien da vi var tenåringer (som ikke er så veldig lenge siden, er 23 nå ) Jeg har ikke lest Odinsbarn selv, men jobber deltid i bokhandel og tenkte at jeg sikkert ville elsket den da jeg var litt yngre. vet ikke hvor skummel den er, men den ligger i aldersgruppen 12-16 år hos oss i allefall:) En annen tegneserie som guttene i gjengen her elsker er Naruto-serien, finnes både som tegneserie og tv-serie, men har ikke noen kjenneskap til den selv da. Blir litt revet med, dette var en morsom oppgave:D Anonymous poster hash: e0308...461 Så herlig! Jeg noterer Åtteåringen i huset her ser ut til å være aspirerende nerd, og snart skal det kjøpes julegaver også Tiåringen er derimot fullstendig sportsfrelst. Merkelig å ha så ulike barn, men godt at de har egne personligheter. Skal sjekke Naruto også! HI Anonymous poster hash: 04941...da4
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2014 #11 Skrevet 14. oktober 2014 jeg tenker japanske tegneserier kan være tingen, kan anbefale serien Death note er en serie med 12 bøker, så du kan jo evt kjøpe de 2-3 første. men litt skummel er den da, så spørs kanskje litt hvor moden han er. Handler kort fortalt om en dagbok du kan skrive navn i, og da dør den personen. hvis han liker fantasy så er jo Ringenes Herre midt i blinken, men de har han kanskje lest i så fall? Ellers er Otori-serien (begynner med "Det syngende gulvet) er en veldig god fantasyserie for de eldste ungdommene (finnes på engelsk også). Så har du jo den nye norske serien Ravneringene, som begynner med "Odinsbarn" Anonymous poster hash: e0308...461 Takk for fine tips! Skal sjekke den otori-serien! Odinsbarn leser faktisk åtteåringen nå. Kanskje den er for skummel?Ringenes herre har han nok lest HI Anonymous poster hash: 04941...da4 Bare hyggelig:) Er i et litt nerde-miljø selv kan du si, og både jeg og samboeren min leste Otori-serien da vi var tenåringer (som ikke er så veldig lenge siden, er 23 nå ) Jeg har ikke lest Odinsbarn selv, men jobber deltid i bokhandel og tenkte at jeg sikkert ville elsket den da jeg var litt yngre. vet ikke hvor skummel den er, men den ligger i aldersgruppen 12-16 år hos oss i allefall:) En annen tegneserie som guttene i gjengen her elsker er Naruto-serien, finnes både som tegneserie og tv-serie, men har ikke noen kjenneskap til den selv da. Blir litt revet med, dette var en morsom oppgave:D Anonymous poster hash: e0308...461 Så herlig! Jeg noterer Åtteåringen i huset her ser ut til å være aspirerende nerd, og snart skal det kjøpes julegaver også Tiåringen er derimot fullstendig sportsfrelst. Merkelig å ha så ulike barn, men godt at de har egne personligheter. Skal sjekke Naruto også! HI Anonymous poster hash: 04941...da4 Så bra, hyggelig å være til hjelp:) Rart det der ja, at man kan få så ulike barn - når de har samme oppvekst og alt! men veldig spennende da:D Det er hvertfall utrolig mye spennende å oppdage utenfor "allfarvei", så 8-åringen din kan bare glede seg:) Anonymous poster hash: e0308...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå